Gå til innhold

Hello? få dere et liv!!!! hvorfor sitte her å "disse" alles navnevalg!!!???

Anbefalte innlegg

INGEN blir enige om fine navn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Folk har forskjellig smak!!!!

herregud, finn et navn DERE selv liker, mange som synes det er stygt uansett......lalalalalalallalalalallalal lalalalala

Fortsetter under...

du? sug lut? Du suger!!!!

blir provosert av deg, prinzessin og hu gamle vannmann 30!

3 damer i "sin beste alder" som sitter her dag inn og ut og sprer kjipe meldinger over hele linja, mandag hele året for dere eller? haha

haha....

den ene? åja..

Det er å kalle en stol for en krakk.... jeg har ikke skrevet noe her som du har skrevet. Det sier litt om deg......dakar deg..... du er jo litt søt å da;) not

Annonse

Når noen legger ut et inlegg om "hva synes dere om ida?" fks,så må man jo regne med en del delte meninger. Når en spør om andres meninger,må man jo kunne tåle andres svar hallo?? er ikke dette et debatt forum da? da må jo folk ha delte meninger,hadde vert veldig kjedelig om alle var enige! Tror heller det er du med hoved innlegget som bør få deg et liv med egne meninger.

Sånne innlegg kommer fra tid til annen, og hvis du er her så sjelden at du ikke vet det, så tror jeg ikke du vet hvor mange spesi forslag folk kommer med. La oss få mene hva vi vil! Hvis de ikke tør å høre andres meninger, så er det ikke vits å legge inn innlegget....

Høres ut som du er hårsår, virker som du har valgt et navn mange "disser". Dessuten tør du ikke engang stå frem med nick....rull inn....

Noen som tvinger deg til å gå inn her og lese... Høres nesten sånn ut. Men samtidig, er du gravid, og hormonene ruller har du din fulle rett til å bli irritert på oss andre... stå på!! Bedre du tar det ut på oss, enn de du har rundt deg hjemme... Jeg "disser" og roser om en annen jeg...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...