Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Noen her som har blitt gravide med ivf etter sterillisering?

Jeg angrer sterilliseringen, og skal til Aleris i januar på første samtale. Har jo vært rimelig fruktbar tidligere og fått fire barn, men nå er ønsket om enda en baby stort.

Ønsker å høre om erfaringer fra andre!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10960161-ivf-etter-sterillisering/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har ikke blitt gravid,men er i samme båt som du....jeg er og sterilisert,og angrer ........

jeg skal til samtale i desember......jeg føler meg litt dum her.....har jo barn,og føler med alle som ikke har det,og ønsker.....

Vi kan ikke fortelle det til noen i familien eller venner.....føler de ikke vil forstå.....venter heller og sier det om det går bra.....

Jeg er skilt med mine barn sin far...og bor nå med han som var ment for meg...........tøft å føle at man møttes for sent.....

Det er nok jeg som ønsker barn mest....men han er jo med på det(men bekymrer seg over våkenetter ol)

Det virker som vi damer er mest opphengt i dette med å få barn..

Jeg tror det ligger i genene våre......dette med omsorg,mye mere enn for menn.....

Er mennene til dere andre her like giret på dette som dere????

Jeg må jo innrømme at jeg er litt spent på dette med ivf og mulighetene til å bli gravid på den måten! Som sagt har jeg vært ganske fruktbar før, og kunne planlegge når jeg ønsket å bli gravid- ja, de to siste kom på første forsøk! Derfor er vel forventningene til ivf litt blandet- tror på en måte at ting lykkes raskt, samtidig er jeg redd det ikke blir slik. Men vi ønsker å forsøke ihvertfall, så får vi ta det deretter. Har jo tross alt fire barn.. kanskje fler enn de fleste, så jeg er ikke desperat på noen måte, men det kunne vært en hyggelig "bonus"!

Har ikke fortalt det til så mange ennå, venter til vi vet om det lykkes først. Det er en del meninger omkring det å få mange barn..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...