Diamanten Skrevet 20. november 2007 #1 Skrevet 20. november 2007 Noen andre som er redd for at forsterets hjerte ikke banker? har ikke mange symmptomer bare litt ømme puper og fortere trøtt. Kan man merke hvis det er noe galt??Er 8+1 idag...
Ann*fødeklar*22.06.08 Skrevet 20. november 2007 #2 Skrevet 20. november 2007 hei hei, er helt ny her. jeg har det akkurat slik som deg, skal ha første kontroll med jordmor i morgen å er bekymret for om hun ikke finner hjertelyden til barnet. men har også hørt at om hun ikke finner hjertelyden trenger det ikke vere noe galt, det e jo fortsatt tidlig ennå. jeg er ifølge denne siden inn i min 11 uke, jeg har samme symptomer som deg, har menssmerter også da. når skal du til jordmor da?
Mrs. icsi og småen Skrevet 20. november 2007 #3 Skrevet 20. november 2007 Siden vi har vært gjennom prøverør, får vi litt ekstra oppfølging, med tidlig UL. Jeg hadde min første UL i dag, og har nesten ikke sovet i natt. Tenk om..... tenk om.... Uff.. Men på UL fikk jeg se et perfekt bittelite foster på 14 mm, jeg så og hørte hjertet som banket. Fikk til og med se at det beveget seg.. Ikke noe mer "mrs. icsi og perlen" her, nei. Nå blir det bare "småen" Det går bra, skal du se! Lykke til! klem
2 fine små Skrevet 20. november 2007 #4 Skrevet 20. november 2007 Hei paa dere. Jeg er ikke saa bekymret, men spent..... Bare det at dere HAR symptomer, betyr som regel at alt er i orden. Lykke til
Diamanten Skrevet 20. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. november 2007 Takk for svar, fint å ikke føle seg alene.. jeg skal til legen på fredag er da 8+4 og skal spørre om jeg kan få tidlig ultralyd siden jeg har mistet en gang før.
Ann*fødeklar*22.06.08 Skrevet 20. november 2007 #6 Skrevet 20. november 2007 må jeg ha noe grunn for at jeg vil ha en ultralyd undersøkelse tidlig? er så spent på om alt er bra med den lille.. er litt bekymret for at noe er galt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå