Gå til innhold

God fysioterapeut i Oslo?

Anbefalte innlegg

Hei!

Er ny her, og må bare få si at denne debatten var veldig nyttig for meg.

Lurer nå på om noen av dere kan anbefale en god fysioterapeut i Oslo? Bli veldig glad for svar på dette.

Lurer også på om jeg er nødt til å betale noe? Egenandel, kanskje? I såfall, hvor mye?

Linn

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10959709-god-fysioterapeut-i-oslo/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du går til legen din og han/hun stiller diagnosen "bekkenløsning med gangvansker" og får rekvisisjon til fysio, får du det gratis. Det eneste du må betale for er leie av basseng, hvis du skal begynne på bassengtrening. Spør legen din om anbefaling av fysio, da får du en der du bor. Det er veldig individuelt hva som hjelper, derfor syns jeg det er vanskelig å anbefale fysio. Det som er et stort problem i Oslo er ventelistene, det tok meg 4 uker før jeg kom til fysio, og jeg var heldig! Lykke til!

Jeg har bekkenløsning med gangvansker. Derfor skal eg. trygdekontor dekke, dvs man betaler 50,- i egenandel tror jeg. Men jeg går hos ei som heter Bente på Fagerborg fysikalske senter. Hun har ikke avtale så må betale for hver gang. Men hun er veldig flink og vet hva hun holder på med. Betaler 250,- pr gang. Koster mere første gangen- husker ikke helt tror det var rundt 400,-

Men bassengtrening "får" jeg, dvs betaler 850,- i bassengleie for 10x.

Syns det er veldig godt med bassengtrening! Anbefales!!!

Håper det er til noe hjelp!

Jeg går også hos Bente på Galgeberg Fysikalske men betaler ingenting. Dersom du har diagnose bekkeløsning så får du rekvisjon av legen og da dekkes behandlingen - også hos Bente på Galgeberg.

Enig i at hun er veldig dyktig. Jeg gikk hos henne med nr 1 og igjen nå med nr 2. Anbefales!

Jeg har opgså gått på bassengtrening på Oslo Trimsenter. Med rekvisisjon får du 50% rabatt på fullpris. Du betaler Nok 50 pr gang. Kursene er "bekkendamer" og 2 ganger i uken. Veldig bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...