Gå til innhold

Noen med negativ test som allikevel var gravide?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ventet mens i går eller i dag. Har ikke fått den. Tok en test i dag CB. Den viste at jeg ikke var gravid. Føler allikevel at jeg kanskje er det og mensen har ikke kommet. Noen andre som har opplevd noe liknende som kan komme med oppmuntrende ord?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom eggløsning har skjedd sent i syklusen er det ikke umulig at du likevel tester negativt nå. Jeg hadde positiv eggløsningstest på dag 18.

Da er det muligens ikke nok HCG i kroppen enda, til å slå ut - eller i allefall slå raskt ut. De to første dagene kastet jeg testene raskt da de fortsatt var blanke i "gravid"-feltet (viste med en gang jeg var gravid sist). Men tredje dagen "nektet" jeg at jeg ikke var gravid, og stirret på testen i 1-2 minutt. Og jaggu kom ikke en svak strek til syne etterhvert.. Så det kan være håp..

Skrevet

Jeg tok en test med legen 2 dager før jeg skulle ha mens (jeg skulle på fest med jobben den kommende helgen og ville bare teste når jeg likevel var på GU med legen) og den var negativ.

Når mensen likevel ikke var kommet 3 dager etter den skulle så testet jeg positivt! :)

Lykke til. Går det ikke nå så går det nok neste gang! ;-)

Skrevet

jeg testa meg samme uke jeg skulle ha mensen og den vart positiv. Jeg venta ei uke til og jammen fikk jeg ikke positiv test, klarte ikke å forstå det so jeg endte opp med 4 positive tester:)

Skrevet

jeg testa meg samme uke jeg skulle ha mensen, den blei negativ. jeg venta ei uke og testa meg igjen, jammen ble den positiv, jeg skjønte det ikke å måtte teste meg en gang til, jeg endte til slutt opp med 4 positive tester:) skal til jordmor for første kontroll i morgen å er litt nervøs, ønsk meg lykke til da, håper jeg hører hjertelyden.

-20 og gravid-

Skrevet

hei.

jeg ventet mens forje søndag og har enda ikkje fått den. Tok en g.test nå mandag som var og den var negativ,skal levere en urin prøve på legekontoret på mandagen. Håper den er positiv ;) Lykke til da ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...