trønderpia 35 Skrevet 20. november 2007 #1 Skrevet 20. november 2007 Har i etterm vært på St. Olav for nye undersøkelser. Morsomt og se de to små vokser og ser ut til og ha det bra.. Begge to lå på gjennomsnittet ennå, og livmorhalsen var på 5 cm. Ikke noen fare for at disse damene har tengt seg ut med det første. Fikk i dag vite at de kommer til og plannlegge ks i uke 36 el 37. Greit å få høre, ble plutselig ikke så lenge igjen Ser lys i tunellen nå
Ventet på nr 2 og 3 Skrevet 20. november 2007 #2 Skrevet 20. november 2007 Så godt at alt var fint med jentene dine og at de forhåpentligvis velger å stanne i magen din en stund til. Lykke til videre!
Annika og Marikken Skrevet 20. november 2007 #3 Skrevet 20. november 2007 Jeg er i uke 27 nå. Skal også ha planlagt ks. Lurer bare på hvorfor de tar det allerede i 36. eller 37. på deg. Til meg sa jordmora at hvis ikke det skjer noe før tar de det etter 38 fulgåtte uker, men ofte kommer det noe som gjør at de tar det før. Er litt spent på åssen det blir. Har hatt tre ks fra før, livmoren tåler derfor ikke veer. Så det skal ikke så mye til. Men uansett, er virkelig ikke så lenge igjen for deg da, og ikke for meg heller forsåvidt. Når har du termin? Jeg har 26.febr.
trønderpia 35 Skrevet 20. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. november 2007 Har termin 20 feb. Hvilket sykehus går du på? Synes det er litt vanskelig og stole helt på dem, da det er forskjellige leger hver gang. Som gjerne sier forskjellige ting. Jeg har 2 ks fra før og skal heller ikke ha rier.. Forklaringen var at i uke 38 setter di i gang fødsel, men med planlagt ks blir vi tatt en til to uker før det igjen sa legen i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå