Gå til innhold

Tror dere jeg får snitt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal føde mitt 7 barn i juli. Jeg har 5 vaginale fødsler, hvor 4 av dem er satt igang, og et hastekeisersnitt med nr 6. Det ble litt dramatikk, da jeg begynte å blø, og fosterlyden ble svakere etterhvert som jeg ble slappere. Jeg vet at KK i Bergen foretar langt færre snitt enn ellers i landet, så jeg lurte på om noen har fått innvilget snitt på lignende grunnlag? Jeg har akkurat funnet ut at jeg er gravid, og mannen min er allerede begynt å kvi seg pga det som skjedde sist. De fant ikke ut hva som forårsaket blødningen, så vi er litt redde for at det skal skje igjen. Jeg kunne tenkt meg å få utført en sterlilisering mens de allerede "holder på inni der" ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Siden du har hatt et keisersnitt, er muligheten der for å få det på nytt., men da et planlagt snitt. Og siden du vurderer å sterillisere deg, vil jeg tro sjansen for å få det er stor. OM det er det du ønsker..?

Ellers er det ikke noe i veien for å føde vaginalt neste gang, selvom du har hatt et snitt. Det kommer liksom litt an på hva du selv tenker og har lyst til.

Har selv født etter et snitt (uoppdaget seteleie), men har også et planlagt snitt - med sterillisering. (Virket som det var greit med et planlagt snitt, når en samtidig ønsket sterillisering). Men du bør jo absolutt lufte dette på første legebesøk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...