Gå til innhold

Positivt med billigtester?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som har fått positiv graviditetstest med billigtester, slike strimler?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja :) Eg tok 5 testa for å være sikker og alle viste positivt :) Men for å være ekstra ekstra sikker så kjøpte eg test på apoteke i tillegg...

Skrevet

tok 2 av de stavene fra billigetester.no, og de var positive:)

men jeg tok å stakk ned på legevakta med en urinprøve for å være 100000% sikker. ;p

Skrevet

jep. brukte en gratisstrimmel fra billigetester.dk Trodde ikke mine egne øyne og kjøpte en CB bare for sikkerhetsskyld...hehe..

Skrevet

Testet nettopp positivt 5 dager før IKM med billigtester :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Når dere testa, var begge strekene like sterke? Testa nettopp,og kontrollstreken var sterkere enn den andre.. hmm..dårlig tegn?

Skrevet

Jeg testet negativt på billig test 2 dager etter jeg skulle hatt mens, så jeg gikk ut på byen. Siden kjøpte jeg en ordentlig en onsdagen etter og den var positiv. Jeg kjøper aldri billige tester igjen.

Skrevet

Jeg har kun testet med billig-strimler, 4 tester som alle viste positivt.

De to første var ganske svake, men de siste var like sterke som kontrollstreken.

Årsaken til ulike erfaringer er rett og slett at ikke alle produserer HCG tidlig, og ikke alle produserer mye av det. Derfor kan testene slå ut både svakt og sent, men min erfaring er at dette skjer uavhengig av merke/type.

Det som derimot er misvisende med billigstester, er skyggestrekene. Du bør dermed ikke tolke en test som positivt med mindre du tydelig ser at kontrollstreken og den andre har samme farge.

Skrevet

Det går ann! kjøpte de billige fra danmark til 5kr stk, og de fungerte like bra som de på apoteket!

Skrevet

Både positive og negative her :o)

Resultatet har ikke vært annerledes enn det blodprøven har påvist. Hvorfor betale for dyre tester når de fra Danmark virker?

Skrevet

'jeg har brukt billigtester, de virket de!

Skrevet

jeg har ikke brukt strimlene, men stavene fra billigtester. viste positivt en uke før ikm, super svakt, men dog. ble sterkere og sterker nærmere ikm, og har også bekreftet det med cb, både digital og vanlig. (men el-strimlene fra billigtester har ikke virket på meg)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...