Anonym bruker Skrevet 20. november 2007 #1 Skrevet 20. november 2007 Er det noen her som har fått positiv graviditetstest med billigtester, slike strimler?
villmusa Skrevet 20. november 2007 #2 Skrevet 20. november 2007 Ja Eg tok 5 testa for å være sikker og alle viste positivt Men for å være ekstra ekstra sikker så kjøpte eg test på apoteke i tillegg...
Venter endelig! 26.07.08 Skrevet 25. november 2007 #3 Skrevet 25. november 2007 tok 2 av de stavene fra billigetester.no, og de var positive:) men jeg tok å stakk ned på legevakta med en urinprøve for å være 100000% sikker. ;p
Staark Skrevet 25. november 2007 #4 Skrevet 25. november 2007 jep. brukte en gratisstrimmel fra billigetester.dk Trodde ikke mine egne øyne og kjøpte en CB bare for sikkerhetsskyld...hehe..
Elmoen Skrevet 3. desember 2007 #5 Skrevet 3. desember 2007 Testet nettopp positivt 5 dager før IKM med billigtester
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2007 #6 Skrevet 13. desember 2007 Når dere testa, var begge strekene like sterke? Testa nettopp,og kontrollstreken var sterkere enn den andre.. hmm..dårlig tegn?
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2007 #7 Skrevet 13. desember 2007 Jeg testet negativt på billig test 2 dager etter jeg skulle hatt mens, så jeg gikk ut på byen. Siden kjøpte jeg en ordentlig en onsdagen etter og den var positiv. Jeg kjøper aldri billige tester igjen.
Gjest Skrevet 16. desember 2007 #8 Skrevet 16. desember 2007 Jeg har kun testet med billig-strimler, 4 tester som alle viste positivt. De to første var ganske svake, men de siste var like sterke som kontrollstreken. Årsaken til ulike erfaringer er rett og slett at ikke alle produserer HCG tidlig, og ikke alle produserer mye av det. Derfor kan testene slå ut både svakt og sent, men min erfaring er at dette skjer uavhengig av merke/type. Det som derimot er misvisende med billigstester, er skyggestrekene. Du bør dermed ikke tolke en test som positivt med mindre du tydelig ser at kontrollstreken og den andre har samme farge.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2007 #9 Skrevet 22. desember 2007 Det går ann! kjøpte de billige fra danmark til 5kr stk, og de fungerte like bra som de på apoteket!
anonimo & gullprinsen :o) Skrevet 30. desember 2007 #10 Skrevet 30. desember 2007 Både positive og negative her ) Resultatet har ikke vært annerledes enn det blodprøven har påvist. Hvorfor betale for dyre tester når de fra Danmark virker?
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2008 #12 Skrevet 4. januar 2008 jeg har ikke brukt strimlene, men stavene fra billigtester. viste positivt en uke før ikm, super svakt, men dog. ble sterkere og sterker nærmere ikm, og har også bekreftet det med cb, både digital og vanlig. (men el-strimlene fra billigtester har ikke virket på meg)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå