Gå til innhold

Testet før tiden. neg resultat.Sjikkelig deppa - fortsatt håp??

Anbefalte innlegg

Jeg fikk satt inn et gullegg fredag 9/11. Har fått beskjed om test dag torsdag 22/11 Men jeg har mistet helt troen.. Klarte ikke vente lenger enn til lørdag som var 17/11, og tok en test lørdag, en søndag, to mandag og en i dag. Som ALLE var negative (selvsagt altfor tidlig).

Huff vet det er kjempe dumt av meg, og nå må jeg svi for at jeg ikke klarte å vente... Har helt mistet gnisten... Trodde det ville vise i det minste en veldig veldig svak kryss visst det var noe der... Tror dere at det fortsatt kan gå bra? Ser det er noen her som ikke skal teste før fredag med samme innsett. dag som meg...Finnes det fortsatt håp, tror dere?

Krysser fingre og tær for dere alle her!!!

Fortsetter under...

Etter hva jeg har forstått, så er det fortsatt mulig at du er gravid!! Jeg mener det er slik at om man tester 12 dager etter innsett og testen viser kryss, så er du gravid er den negavtiv så er det fortsatt mulig at hcg din bare er litt lav. Det er som du sier, det er en grunn til at de foreslår å vente 14 dager. Om med motet og ta en test igjen til fredag! Jeg krysser fingrene for deg!

Hei du jenta..

Jeg satte inn 2egg 8/11-så vi er nesten likt.. jeg har og lyst og teste,,men tør ikke...

Jeg føler liksom ingen symtomer og er livredd for svaret,,tror liksom ikke det er vår tur...

litt dumt,,siden jeg har hørt at tro kan flytte fjell?

Jeg har fått beskjed om å teste på fredag,,,tok blod prøve igår,det tar noen dager

KLEM

Golliat

Heisann!

Jeg satt også inn to egg 9/11. har tatt tre tester alt...men alle negative...ikke en liten svak strek engang...men vet at det fortsatt kan være håp! Har man ikke hatt blødning frem til dag 14, skal man jo gi det en sjanse tre dager til for så å ta ny test...så vi får ikke gi opp håpet ennå:)

Jeg følges opp i porsgrunn...der er det ikke rutine å ta blodprøve slik jeg forstår at det er noen andre steder? Hvilken "rugedag" taes denne på?

Hei,

Jeg fikk også satt inn 2 egg 8.11 (er på rugedag 14), tok test i går og i dag, men begge negative..ikke hatt blødninger heller...så det er kanskje fortsatt håp??!! Jeg er også i Porsgrunn. Det er ikke rutine å ta blodprøve der. Men du kan sikkert få gjort det hos fastlegen din. Jeg skal spørre om å få tatt en blodprøve i morra.

Bianchi: hvor er du fra, og hvor gammel er du? første ivf?

Hei,

Jeg er fra Vestfold og er 30 år:) Dette er mitt første ivf. Fikk frosset ned 12 egg faktisk på dette første forsøket...men nå håper jeg altså på de to siste...! Hadde selvfølgelig store forventninger om at jeg kom til å bli gravid på dette første forsøket siden jeg hadde så mange egg...og så mange sjanser...synes det er veldig rart at ikke eggene fester seg...spurte legen, som sa jeg bare hadde hatt uflaks...men jeg begynner jo å lure...

Men jeg får jo se det positive i det...at jeg har hatt så mange sjanser på mitt første forsøk og at jeg fortsatt har to forsøk igjen:)

Kanskje jeg også skal spørre fastlegen min ang blodprøve...er jo en ekstra sikkerhet, selv om graviditetstestene er til å stole på...

Du da Kirsten? Hvor er du fra og holder du på med første ivf?

Annonse

Hei,

Jeg er også fra Vestfold, nordre..H...Jeg er 39, så jeg har litt dårlig tid...Det er første ivf for oss også. Har en jente på 4 år, men å få søsken til ho har vært vanskelig. Vi har i 3 år prøvd sjøl, mista 3 x (sist gang mai 2006). Så d begynner å bli en stund sia. Er glad for at vi fikk sjansen til å prøve ivf, selv om den første legen jeg var hos i Tberg ikke ville henvise meg i fjor. Ble i mai henvist av en annen, og fikk time 2.okt. 10.okt begynte jeg allerede m spray, og sprøyter 24. Er rart mensen ikke kommer?! Kanskje det er pga crinone?!

Hei!

Hvordan går det Kirsten?

Jeg har ikke fått noe blødning ennå...men testen viser fortsatt negativt...jeg fortsetter med med frem til søndag/mandag, for så å ta en ny test da... På mine siste fryseforsøk har jeg ikke fått noe blødning før et par dager etter jeg sluttet med medisinene, tror nok medisinene kan forsinke den litt også...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...