Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 20. november 2007 #1 Skrevet 20. november 2007 Hvordan er formen din om dagen? Er ikke mange dagene igjen til terminen nå :-) Tenk at om kort tid får du endelig hilse på den lille i magen, blir spennende! Klæm
Høst72 Skrevet 20. november 2007 #2 Skrevet 20. november 2007 Hei hei Så koselig å bli spurt etter! Jo da, formen er fin den. Begynner å kjenne litt mer nedpress, men ingen symptomer på at fødsel er nært forestående. Måtte inn til en ekstra kontroll i dag, men alt var fint og normalt (litt eggehvite i urinen og litt høyt blodtrykk). Skal tilbake på torsdag. Går på modningsakupunktur (hadde en behandling i dag), og skal dit på fredag igjen. Hun setter alt hun kan nå for at jeg skal være mest mulig moden! I følge Puls forrige mandag er det færre som føder etter termin av de som går til akupunktur enn de som ikke gjør det, og jeg håper jo at jeg er en av de heldige!!! Men det er jo ikke mange dagene å gjøre det på nå da... :-) Hvordan går det med deg om dagen? Klarer du å senke skuldrene litt? Er du sykemeldt eller er du i full sving på jobb igjen? Håper alt står bra til og at den lille klamrer seg godt fast og vokser som h*n skal! Du begynner å nærme deg de "magiske" 12 ukene nå. Gleder meg virkelig til den lille gutten bestemmer seg for at han vil ut i den store verden! Prøver å overbevise han om at det er mye bedre her ute!!! Klem fra
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 20. november 2007 #3 Skrevet 20. november 2007 Å så spennende å se om du slipper å gå over da siden du tar akupunktur :-) Håper du får se lillegullet snart! Selv har jeg fortsatt kvalmen i behold, men kaster ikke opp like ofte som før heldigvis.... Halsbrann er et fenomen som jeg heller ikke blir kvitt, prøver å tenke på hva jeg ikke bør spise for å unngå det, men må nesten bare spise det jeg klarer å få i meg. Har gått ned mellom 4 og 5 kg så langt, men så lenge den lille vokser som den skal så skal jeg ikke klage :-) Er i dag 10+0, bare 20 min til jeg er 10+1 og tiden snegler seg av gårde. Klarer å slappe av mere nå, men gleder meg til det har gått noen uker til ja. Skal på ny UL om 2 uker så.... Jeg er fortsatt sykmeldt, er det ut november. Dersom kvalmen ikke har gitt seg innen det blir det forlengelse. Funker ikke å være kvalm i min jobb desverre.... Sprøytene gir meg fine blåmerker på magen også, men det går til en god sak så jeg skal ikke klage. Litt vonde å sette av og til, men jeg biter tenna sammen :-) Klæm
Fruen77.mamma-igjen.nr3 Skrevet 21. november 2007 #4 Skrevet 21. november 2007 Hei på dere! Godt å lese at alt er bra med dere begge to!!! HA EN FIN DAG!!! *høst 72-håper lillegull vil komme ut snart!blir spennende! klemmer
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 24. november 2007 #5 Skrevet 24. november 2007 Hvis jeg ikke husker feil så hadde du termin i går, siden vi har bikket til den 25 nå! Er så spent på om du har fått den lille gutten din nå :-) Klæm
Høst72 Skrevet 25. november 2007 #6 Skrevet 25. november 2007 Nei da, her har det ikke skjedd noen ting! Går bare å venter... Blir fulgt opp av sykehuset nå da jeg er på grensen til svangerskapsforgiftning, så jeg har fått beskjed av legen om å holde meg i ro (dvs ingen trening, julegaveshopping eller full husvask)! Både babyen og jeg har det bra, men skulle det utvikle seg blir fødselen satt i gang. Så nå kjører jeg på for fullt med modningsakupunktur :-) Håper det skjer noe snart!
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 25. november 2007 #7 Skrevet 25. november 2007 Ja da får vi i alle fall håpe at den kommer om kort tid.... Får håpe at modningsakupunkturen hjelper nå da :-)
Coma Skrevet 30. november 2007 #8 Skrevet 30. november 2007 Hei Høst 72! Ville bare ønske deg lykke til med fødselen, den må vel være rett rundt hjørnet nå:-) Hvis den ikke allerede er igang da;-) Så heldig du er som skal få møte den lille gutten din snart! Venter spent på oppdatering fra deg:) klem fra
Høst72 Skrevet 30. november 2007 #9 Skrevet 30. november 2007 Hei Coma Ja, nå er det ikke lenge før det blir fødsel. Lå i grensen for svangerskapsforgiftning i forrige uke, og i går var det en liten forverring. Hvis det ikke skjer noe i løpet av helgen, blir jeg satt i gang på mandag. Er 6 dager over termin i dag, så det skal bli godt å endelig få møte den lille gutten! Håper alt er bra med deg også! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå