Gå til innhold

Liker ikke mme? noen tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun bare dytter bort flasken når det er mme i den.. Tydelig at dette ikke er noe godt.. Men nå er det sparsomt med melk hos meg så hun må vel få noe i seg? Hun spiser grøt tre ganger til dagen så får jo i seg en del mme der da, men hun trenger vel kanskje væske utenom.. prøver å gi henne masse vann men er det nok? noen med erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du sier ikke hvor gammel hun er?

Det kommer an på hvor mye melk hun får fra deg. Det er ikke bare mengden væske det kommer an på, selv om det jo også er viktig. Barn trenger kalsium når de vokser, det er viktig for bl a utvikling av sjelettet. Jeg vil tro at du kanskje bør prøve å få i henne en flaske om dagen med mme. Du kan jo prøve et nytt merke, jeg har hørt at mange liker Hipp, selv bruker vi Collett.

Lykke til :-)

Skrevet

Jeg tror det hjelper hvis hun drikker vann, men hvis hun slutter med det også så ville jeg vært mer bekymret.

Men hva med å bytte ut et grøtmåltid med velling? Det måtte jeg gjøre fordi min lille ikke drikker noe i løpet av dagen lengre. Nesten ikke noe vann heller. Men nå får hun velling morgen og kveld, så da er jeg litt mer trygg på en måte.

Vi bruker Hipp da, men akkurat nå er et ingenting som er godt...

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...