Bli mamma Skrevet 20. november 2007 #1 Skrevet 20. november 2007 Lurer på om jeg er gravid. Greit å spørre dere her inne som allerede er det Hadde sist mens 25 oktober. var hos gynekolog den 8 november,for jeg hadde noen stikkinger nederst i magen. Dette var skikkelig eggløsning sa hun. Egget var stort som en golfball. Nå er jeg kjempeøm i brystvortene,litt småkvalm hele dagen.Hard i magen (avføring) det er jeg aldri. Tok en gravitest for 2 dager siden. den var negativ,med en svaaaak strek over. er jo litt tidlig og teste nå da,men lurer på om noen har det samme,eller hadde det slik som meg. Skal ta en ny test imorgen eller overimorgen for å være sikker da. Mens skulle jeg hatt idag. Kjenner jeg er litt nesrvøs. Dette er ikke planlagt da. Selfølgelig velkommen,men litt nervepirrende.
Cathrine 85ogEmil Skrevet 20. november 2007 #2 Skrevet 20. november 2007 Hei du! du har jo noen småtegn da...men ta en til test for å være sikker:)anbefaler clear blue digitaltesten....den er så sikker så den kan bli:) lykke til:)
Bli mamma Skrevet 20. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. november 2007 takk for svar:) har noen tegn ja. Eneste jeg ikke kan kjenne noe til er metallsmak i munnen. men økt spytt har jeg. Og stikkinger i magen ja. Er de jeg kjenner mest
Bli mamma Skrevet 20. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. november 2007 Men en ting til: hvordan er kvalmen? jeg har akkurat som en klump i halsen. Igår brakk jeg meg en gang. Jeg er ikke kvalm kvalm,men som en klump i halsen
Cathrine 85ogEmil Skrevet 20. november 2007 #5 Skrevet 20. november 2007 metallsmak har jeg ikke...Har mensenmurringer,kvalme ,VELDIG ØMME BRYSTER og masse humørsvingninger:( kan bli kjempe sint og sur for absolutt ingenting:)
Cathrine 85ogEmil Skrevet 20. november 2007 #6 Skrevet 20. november 2007 Ja den kvalmen har eg og...brekker meg litt av og til,og den klumpen i halsen kjenner jeg til.. men jeg er så sulten om morgenen når jeg er kvalm at jeg ikke vet om det er fordi jeg er sulten eller faktisk morgenkvalme...men jeg pleier å spise litt så går det litt over:)
Bli mamma Skrevet 20. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 20. november 2007 Har ingen humørsvingninger. Er faktisk mye gladere enn jeg har vært tidligere. hehe. Kjenner jeg kan bli litt mer irritert enn før,men generellt mer glad
Bli mamma Skrevet 20. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 20. november 2007 Da er jeg nok mest sannsynlig gravi da Får vente til imorgen å se hvordan testen viser seg da. Tusen takk for svar. Evig takknemlig
Cathrine 85ogEmil Skrevet 20. november 2007 #9 Skrevet 20. november 2007 Nei der er jeg motsatt...synes så synd i samboeren min,han får seg noen skyllebøtter som han ikke fortjener avog til... og så økt tretthet er ett godt tegn på at du e gravid...jeg sover masse mer enn eg noen gang har gjort etter jeg ble gravid.. men en ting som er lurt...når du skal ta test igjen, så kjøp to...det er veldig greit å være helt sikker ...jeg kjøpte to da jeg testet meg..og det er jeg veldig glad for:)
Bli mamma Skrevet 20. november 2007 Forfatter #10 Skrevet 20. november 2007 Tretthet ja.. her sitter jeg og svir i øynene,når jeg sov til 11 idag.. kunne tenkt meg en time på sofaen nå ja. hehe.. Kjøper en pakke med to i ja. Er sikrest det
Cathrine 85ogEmil Skrevet 20. november 2007 #11 Skrevet 20. november 2007 hehe...skjønner hva du mener... lykke til i morgen ihvertfall:) hadde vært kjekt å høre hvordan det går:)
Bli mamma Skrevet 21. november 2007 Forfatter #12 Skrevet 21. november 2007 Da var testen tatt. Den var negativ. Idag er 1 dagen den skal kunne vise positiv såvidt jeg forstod. Skal egentlig ha mens idag. Den har da ikke komt. Fortsatt veldig kvalm. (klump i halsen) Og kjempeømme brystvorter. Men får prøve en test til imorgentidlig. Tok testen idag etter jeg kom hjem fra jobb. Kan være for utvannet urin til at det slår ut. Men hva tror dere? innbilning? En kan vel ikke innbille seg stikkinger i magen? De har jeg hatt nå siden eggløsning. Hva med dere? når kjente dere stikinger først,og hvordan er de? Jeg har av og til stikkinger på sidene,men mest midt på magen under navlen. Kan jo ingenting om dette jeg. håper på svar
Nætte;mortil2 Skrevet 21. november 2007 #13 Skrevet 21. november 2007 Tjo er jo best med morgenurin! Ingen tvil om det, og du har jo en del tegn, så det kan jo være at spira er der.. Men utrolig vanskelig å "diagnosere" deg! Jeg får rett og slett ønske deg lykke til og håpe at det går bra, for det jo 50/50 sjanse!!
Bli mamma Skrevet 21. november 2007 Forfatter #14 Skrevet 21. november 2007 Takk for svar. Skulle jo helst ønske noen kunne si: Du er gravid hehe.. Men vet liksom forskjellen på disse smertene jeg har nå,og mens smerter. Dette er noe jeg ikke har kjent før. Akkurat som om det står en mann i hver ende av livmora,og prøver og strekke den så lang de kan. Skikkelig vondt/ubehagelig. Derfor jeg også lurer litt på om dere også merket forskjell på når dere var gravide,og når mens kom?
yooo Skrevet 21. november 2007 #15 Skrevet 21. november 2007 jeg hadde en svaaaaaak strek når jeg tok testen samme dag som jeg forventet mens. Den var såå svak at det var tilfeldig at jeg la merke til den. Tok testen 4 dager senere (morgenurin) og da var den helt tydelig. Jeg hadde ingen symptomer før jeg var ca 5-6 uker på vei. Men da kom det så det holdt.. Ta testen igjen om noen dager hvis mensen uteblir. Krysser fingrene for deg!
Bli mamma Skrevet 21. november 2007 Forfatter #16 Skrevet 21. november 2007 takk Hadde en svaaaak strek på søndag på testen. Samboeren så den også,så det var ikke bare meg. hehe.. men idag var den helt tydelig negativ Men har to tester til liggende,så tar en imorgen tidlig,så om ikke den slår ut,så venter jeg en uke eller så. tusen takk for respons på innlegget. Takk for all hjelpen.
Bli mamma Skrevet 22. november 2007 Forfatter #17 Skrevet 22. november 2007 Da var testen tatt idag tidlig,og den var tydelig negativ.. Så da er det nok ingen lykke for meg denne gang heller. Fortsatt kvalm,og brakk meg i hele går kveld Og de ømme brystvortene er der også fortsatt.. men ingen positiv test.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå