Gå til innhold

vektøkning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Hvor mye hadde dere gått opp i uke 20? Og hva veide dere før dere ble gravide? Selv veide jeg 59 og veier nå 64 - er redd jeg går opp for fort

Skrevet

Hei lille ma :-)

Jeg veide også 59 før og har gått opp til 64 nå i 20 uke. Ifølge en oversikt som er her inne har vi ikke gått opp for fort, det gjennomsnittlige i 20 uke er faktisk å ha gått opp litt over 6 kg.

Skrevet

Hei hei

jeg hadde nok litt mer å gå på enn dere. Veide 71 før jeg ble gravid og nå veier jeg 72, er 19 + 3 på vei. Har igjen 8 kg fra forrige svangerskap desverre. La på meg lite i starten da også, men fra uke 25 kom det 1 kg pr uke uansett hva jeg gjorde. Klarte ikke bremse det ned

.

Skrevet

Sist jeg var gravid veide jeg 73 kg før og 93 kg dagen før jeg fødte..

gikk opp 20 kg...ikke kult!!

Denne gangen veide jeg 82 kg før og veier nå 83 kg og er 21+1:)

Litt mer å ta av denne gangen pluss at jeg er mer bevisst på hva jeg dytter i meg:) ikke så lett å gå ned igjen da...

Men for all del, det er hverdt det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!::))

Skrevet

veide ca 59 før jeg ble gravid og veide meg sist gang jeg var på kontroll 6/11, var da 19 uker på vei og veide da 61,5.. så har vel ikke gått opp så mye, men føler jeg nå bare blir større og større for hver dag:) så de to siste ukene har jeg nok gått opp litt, men tror det er så variert fra person til person. Så lenge man prøver å spise noe sunt og får i seg det man skal er det nok det som er riktig for enn selv:) kiloene skal jo komme og kommer uansett:)

Skrevet

Hei! Jeg veide 54 kilo før jeg ble gravid! Fra uke 10 til uke 20 gikk jeg opp 6 kilo! Er nå 21+3 og veier 60 kilo!

Skrevet

Hei

Eg veide 59 kg før, og veie nå ca 64 kg. E 18 + 3, og både jordmor og lege seie det e heilt pase =)

Alt e nok individuelt, så lenge me ikkje blir for store spes i forhold te ka me va før, så tror eg det e greit =)

Lykke te i denne ikkje fullt så kjekke tiå med tanke på koss kroppen vår ser ud =)

Skrevet

Jeg har gått opp 6 kg... Er 19+5...

Veide 50 før, og nå 56. Går greit det;)

Skrevet

er 21 akkurat i dag og har gått opp det jeg gikk ned de første månedene... veide 77 før jeg ble gravid, i dag morges var jeg igjen 77. Regner med det kommer til å fortsette oppover fra nå av - har et mål om å ikke gå opp så altfor mye, prøver å spise sunt og drikke mye vann... og håper at ammingen gjør jobben med å få kiloene av igjen etterpå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...