Gå til innhold

spark og bevegelse

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har er i uke 20 nå og har kjent litt hver dag denne uka. Men det har vært pauser på et par dager tidligere, og kommer sikkert til å være pauser senere også :-) Vi tok ul i en rolig periode og så at det var bevegelser men ikke de hissige sparkene. Det var mer snuing og "svømming".

Hei! Vil bare sei at eg hadde det heilt på samme måte, kjente ingenting på to dager. Men tredje dagen skulle vi til Ul og eg kjente at eg va litt bekymra.. på bilturen ned dit begynte småen og sparke vilt :) Ein veldig god følelse! Spurte på Ul om dette.. og ho sa at det spørs heilt på korleis babyen ligger i magen.. Dei to dagane eg ikkje hadde kjendt noke var nok fordi babyen låg i ei anna stilling og sparka mot morkaka.. Då vil ein ofte ikkje kjenne noke.

Så ikkje beskymr deg!! ;)

Dette er visst veldig vanlig, leste ett tidligere innlegg på at babyer i denne perioden har sove periode meste av døgnet. de vokner kanskje til liv når vi sover. Iallefall var også jeg bekymret i uke 20, nå er jeg 21+3 og babyen i magen våkner til liv når jeg er i ro, sitter å jobber eller legger meg til kvelden. Akkurat nå er jeg så nummen i nedre mageregion etter at babyen har innsett at "karate" er tingen (stønn).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...