Gå til innhold

Reductil!


skalha1t etter3.pp

Anbefalte innlegg

eg lurer på om det er farli å ta meir enn 1 pille for dag??eg har gått på dei i 5 daga å kjenner att dei ikkje fungera like bra som første dagane..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

nei, ikke ta mer en 1!!!!!

 

Går du på 10 mg? Jeg måtte opp til 15, for 10 mg mistet effekten..

 

Dessuten er det faktisk ikke alle det virker på heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja,går på 10mg...!!men he faktisk gått ned 2 kilo da..men tør ikkje å ringe te doktoren for å få sterkare,for ej e igrunnen ikkje so overvektig..

startet på 70kg er nå 68..er 165 høg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det egentlig du ønsker å oppnå? Jeg skjønner ikke problemstillingen din. Hvis du har gått ned 2 kg på 5 dager......? Også er du ikke engang innenfor "kravet" med BMI på over 30 for i det hele tatt å kunne få resept på Reductil... ?????.....

Tror vel ikke du burde klage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ka ej prøva å oppnå??min vanlige vekt vel etter en graviditet..ha du våre vandt me å vere 58kg å plutseli vere 70 med økende vekt sjøl om du trente å trente å ikkje spiste usunn mat so hadde du oxo blitt fortvilet.

Du trenger ikkje om å rakke ned på meg sjøl om eg ikkje er sååå tjukke da..!!!Målet mitt er å komme ned på 58kg å de e lika vanskeli for meg å gå ned 13kg som for en som veger 100kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stå på videre! Kiloene skal sakte av for da er det mer sjans for at det blir varig! Effekten kommer nok etter hvert:) Hos meg ligger det også mye i hvordan jeg tenker....har begynt på reductil og tankene går automatisk over til at jeg må gå ned slik at disse pengene ikke er bortkastet. jeg kjenner også godt effekten av tablettene ved at jeg spiser mindre og ikke lyst på noe søtt:) jeg har også 10 mg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

takk de samme!!..har faktisk gått ned 3 kilo på ei veke..er ganske imponert.trudde ikkje de gjekk so fort.

Kjenner atte eg er godtesjuk i løpet av kvelden,men tenker de samme som deg..!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...