Tobarnsmammaen Skrevet 20. november 2007 #1 Skrevet 20. november 2007 Hvor er livmora mi hen da? Hehe. Alt er helt sikkert fint, men reagerer litt på at jeg ikke kjenner noe til den berømte utvidelsen av livmoren. Jeg har lite mensmurringer og ingen stikking i magen. Flere som har det sånn? Må man kjenne dette? Blir nesten litt bekymret jeg..
Gjest Skrevet 20. november 2007 #2 Skrevet 20. november 2007 Hei! Jeg merket det egentlig ikke før i svangerskap nummer to. Stikking på siden av hofte beina. Od de svangerskapene var det bare ett år i mellom. Nå er det 2 år siden sist og jeg har omentrent ikke hatt stikkinger. murringer kommer gjerne på de siste mnd i svangerskapet. Lure rier som jeg kalte de:) Livmora kommer opp rett under navelen. Husker ikke når du begynner å merke den. Nyt at du ikke har noen form for ubehag!!
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 20. november 2007 #3 Skrevet 20. november 2007 Kjenner ingen verdens ting jeg heller. Venter stadig på flere symptomer... Er 5+5 i dag.
solv Skrevet 21. november 2007 #4 Skrevet 21. november 2007 Er i uke 8 nå. Kjenner ingen ting jeg heller, ikke stikking , ikke kvalme. Glemmer nesten jeg er gravid, selv om hormonene og trøttheten er veldig tilstede
Utenlandsgravid Skrevet 21. november 2007 #5 Skrevet 21. november 2007 Jeg er 10 uker i dag, (hurra!) og har ikke hatt mye ubehag hittil i svangerskapet. Det er sånn at jeg innimellom også lurer på om det virkelig er noe der inne. Jeg hadde litt stikkinger i magen helt i begynnelsen, sammen med noe som minnet om litt mens-smerter. Dette ga seg imidlertid fort, og nå har jeg ingen ting! Jeg har vært på UL og fått bekreftet at alt er som det skal, så vi uten plager får nok bare prise oss lykkelige over at vi er i god form! Magen, livmoren og plagene vokser nok tidsnok skal du se! Livmoren skal man, ifølge de bøkene jeg har lest kunne kjenne fra uke 12 (mange kjenner den før dette også, og spesielt de som har vært gravide før) Jeg har kun litt strammere mage under navlen og har ikke kjent livmoren min enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå