Gå til innhold

Mangen fra rogaland her inne??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei på dere:) Jeg er fra sandnes. Er 26 år og det blir vårt første barn:) Har termin 22 juli, og gleder meg stort over å være gravid!!Er for tiden sykemeldt pga kvalme og konstant trøtt, men er bare overlykkelig, og da skal eg klare å være dårlig:):) Hvordan står det til med dere da?

Jeg bor på røyneberg og har termin i flge mine beregninger den 23. juli. Jeg har to barn fra før og er 35 år. Jeg er fortsatt i fin form bortsett fra litt trøtt og veldig ømme bryster. Gleder med enormt da dette er et kjærlighetsbarn med min nye samboer.

Annonse

å liten verden! Min form er kjempe bra! jeg er verken kvalm eller øm i brystene. Håper dette blir like bra som sist. Min sønn er 5 år. Han har så lyst å få en lille søster eller bror, men vi venter litt med å si noe til han.

anonym 2

Hei!

Bor i Sør-Rogaland jeg også! Sør for Sandnes.

Har ingen barn fra før, så dette er kjempespennende.

Har vært prøvere i nesten tre år, måtte prøverør til for oss.

Er 29 år, og har vært på første UL i dag og sett, og hørt et bittelite hjerte som banket! ;))))

Er forresten 7+6 i dag.

er fra kleppe, er 35 år og samboer. har ei datter på nesten ett år(12.12) så blir to tette, men va planlagt sånn.. glede meg masse.. formen er fine, er litt trøtt men ikke noe problem.hadde ikke noen særlig plager sist gang helle..termin eg har renet ut her e me termin 2 juli..

Annonse

Hei!

Jeg er en ung dame på 19 år fra Nærbø og har ei lita prinsesse fra før ;)

Er nå gravid i 6 uke med nr 2.

(tror jeg)

(har ikke fått TR, men har negative tester, men magefølelsen sier JA!) hehe

Jeg har da termin 28 juli!

Og skal da føde på SUS ;)

Deretter skal jeg på hotellet, liker meg ikke på sykehuset! :-P

Signerer med anonym i tilfelle kjendte, fordi vi ikke har fortalt noe enda ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...