lundie-Emilia+1 til-HØYGRAVID! Skrevet 20. november 2007 #1 Del Skrevet 20. november 2007 Hei! Jeg er en jente på 22 år fra Oslo som fikk vite på fredag at jeg er gravid. Tok en test før jeg skulle på jobb som viste positiv, men klarte ikke helt å tro på den siden den ene streken ikke var like tydelig som den andre. Vi skulle i et stort selskap på lørdag og få besøk på kvelden på fredag og jeg visste at det kom til å bli mye alkohol i løpet av helgen så jeg ville få det bekreftet ganske fort. Etter jobb dro jeg til legen med en urinprøve som også viste positiv.. Jeg var helt sjokkert, og skalv som bare det. Tror ikke kjæresten min hadde det noe bedre, hehe.. Vi dro rett til forledrene hans og fortalte det, så dro vi til mine.. Litt skummelt å fortelle det så tidlig, men jeg måtte fortelle det til noen! Alle ble veldig glade! Første barnebarn for både mine og hans foreldre. Jeg er fortsatt litt i sjokk, men har nå begynt å venne meg til tanken på det, og nå gleder jeg meg enormt! Heldigvis kjøpte jeg og typen en 3-roms leilighet i sommer, så nå gleder jeg meg til å innrede ekstrarommet til et søtt barnerom Jeg brukte p-piller, men sluttet i sommer etter alt det oppstyret i media om blodpropp og sånn, og fikk aldri somlet meg til å begynne på noe nytt. Trodde ikke det skulle gå så fort å bli gravid! Hehe.. Håper bare alt går bra! Er snart i 6 uke bare.. Terminen er 20-21 juli 2008.. Gratulerer så mye til alle her inne, og lykke til! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10956251-da-melder-jeg-meg-inn-i-juli-klubben-jeg-og/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella78 m/ A&M Skrevet 20. november 2007 #2 Del Skrevet 20. november 2007 Gratulerer og lykke til! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10956251-da-melder-jeg-meg-inn-i-juli-klubben-jeg-og/#findComment-10956324 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå