Gå til innhold

FLERE SOM HAR ROLIGE BABYER MOT SLUTTEN?

Anbefalte innlegg

Babyen min har vært ganske rolig hele svangerskapet. I hverfall synes jeg det virker sånn ut i fra det andre forteller om at de ikke får sove om natta fordi det sparker så fælt osv. Har aldri hatt det problemet, og nå for tiden sover jeg glatt 12 timer i strekk.. Har bestandig sagt i fra om dette på kontroll og har alltid fått til svar at babyer er forskjellige.

Synes nå mot slutten at den har blitt enda roligere (har 7 dager til termin), men jeg kjenner jo noe hver dag så da skulle man jo tro at alt var bra? I tillegg hikker babyen min mye. Og ofte er magen min helt skjev for da har den tydeligvis flyttet på seg. Var på kontroll for en uke siden også og det var fin fosterlyd. Merker at jeg er litt stresset pga. dette - men håper det bare er fordi det er trangt. Er det ikke slik at enkelte babyer blir roligere på slutten fordi det er trangt?

Noen flere som opplever dette?

Fortsetter under...

Babyen i magen min har vært veldig urolig, men nå de siste 3-4 ukene er det veldig rolig. De begynner å få liten plass, så bevegelsene er (synes jeg da) større og tregere på en måte. Er nok helt naturlig at det blir roligere, men er du i det minste tvil skal du ringe til føden. Bedre å ringe en gang for mye.

Jeg har det akkurat som deg, babyen har vært ganske rolig hele svangerskapet og nå er den kjempe rolig! Men kjenner noe bevegelse hver dag og alt har sett bra ut på alle kontroller og ultralyder.. tror det er veldig normalt.. har termin om 2 dager, blir godt når babyen endelig kommer:)

Lykke til med alt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...