Gå til innhold

Fast forhjul/svingbare hjul på TFK!?

Anbefalte innlegg

dere som har Joggster 3 med fast forhjul OG det ekstra hjulsettet med svingbare en kan bytte med; hvordan er de svingbare hjula? Er de solide og gode, og gode å trille på? Kan de låsest i fast stilling, eller må du alltid ha de svingbare når det er de som er på vogna liksom?

:)

Fortsetter under...

Jeg har både fast og svingbart hjul! bruker det svingbare hvis bytur ol. Det kan låses i fast posisjon veldig lett. Tok denne varianten pga bruk av vogn i ulendt terreng ogsynes da det er greit med et fast stabilt hjul og som det blir mindre slitasje på som jeg innbiller meg det blir med et låst svirrehjul!Hatt vogna så kort tid at jeg vet ikke hvor "bra greier" det er:-)

Vi har også joggster 3 og ekstra snurrehjul. Kan anbefale vogna på det varmeste, den passer godt til norske forhold. Lun og god mot vær og vind hvis man bruker regntrekk. Vi bruker for det meste fast hjul (og vi har de store "sykkelhjula", på joggster 3 kan man nemlig velge mellom 12¨ og 16¨ i hjulstørrelse).

Det eneste jeg ikke liker er at det er vanskelig å få større ting ned i handlekurven, og når setet er i liggestilling er det nesten ikke mulig å få noe som helst nedi...

Ta en kikk på TFK sine sider http://www.buggy.de/english/

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...