Gå til innhold

Lister meg forsiktig inn, og håper å få bli her lenge

MaybeMe?

Anbefalte innlegg

Hei!

I går sto det GRAVID på testen min, men jeg turte ikke komme inn hit før nå. Skulle egentlig startet med sprøyter i morgen, på prøverørsforsøk nr. 2, men et lite (eller stort) mirakel må ha skjedd!

Har mistet i MA tidligere, var da 12 uker på vei, så tar en dag av gangen. Gruer meg til hvert dobesøk, men krysser fingrene for at alt går bra denne gangen. Da blir det sommerbaby på oss!

Har blitt lovet tidlig UL, men når kan den tas? Vil ikke ta for tidlig, vil gjerne se hjertet slå. Kanskje klarer jeg å slappe av da.....

Litt usikker på hvordan jeg skal klare å holde dette skjult en stund, for de fleste vet at vi er igang med prøverør og at vi skulle hatt innsetting i desember. Får dikte litt, til vi er klare til å fortelle. :o)

Noen andre som har blitt gravide under prøverørsprosessen, og under spraying? Skal ringe riksen i dag og si ifra... :o)

Klem fra lykkelige meg

Fortsetter under...

Gratulere så masse med graviditeten :-) Så bra at dere klarte det helt av dere sjøl =)

Vi var ferdige med utredningen og skulle inn til samtale angåande prøverør. Så skjedde det et mirakel her og, og eg testa positivt ei veke før vi skulle inn til timen :) :) :) Vi hadde ikkje begynt noen behandling eller noe. Vi er så glaaaaa!

Er selvfølgelig redd for alt mulig men prøver å slappe mest mulig av :)

Kos deg med svangerskapet

Klem fra

HEI!!!!

ENDELIG er du her igjen!!!!!

Så GØY!!!!!

Vi opplevde det samme,vi var til samtale på riksen for å snakke om når vi skulle ta fryse forsøket.ble enige om å vente til jeg hadde kommet meg etter siste ma i uke 11+3.

begynnte å føle meg dårlig og "rar"og tok en test,og en til OG en til...

JO jeg var jammen GRAVID!!!!!!

Etter 3 tester trodde jeg det.....hahaha....

vi klarte det også på egenhånd!

Men jeg var ikke "klar"og har sliti psykisk.....hatt UL hver uke til uke 13.

jeg fikk første UL i uke 8,da kan du se hjertet slå.....

vet om flere som har hadd UL tidligere i uke 6.

*går litt lettere nå,men fortsatt tøft!

Ønsker deg MASSE lykke til!!!!!

Klemmer

Hei snuppa!

Måtte bare inn her å sjekke om du var på plass,hihi! Ble så utrolig glad for den meldinga du sendte,har gått å håpa og håpa at det skulle klaffe snart,og så atpåtil gjorde det det på "gammelmåten!"

Har ikke brukt å være her inne,for kjente ikke så mange av sliterne,så har bare holdt meg på trimester-sidene,jeg...

Krysser alt vi har her for deg,håper virkelig at du skal gå hele veien denna gang!

Om du,(forhåpentligvis ikke da) skulle trenge ekstremkvalme-tips etterhvert,så vet du hvem du kan spørre om råd,hehe! (ikke at jeg fant no som hjelper,men felles skjebne,felles trøst!)

*smask*

gratulerer med en hjemmelaget :) for en herlig følelse!

bare vent å se dette går nok bra.. de fant jo hverandre sjøl :)

ultralyden ville eg nok tatt i uke 7...selv kom vi for tidlig til ultralyd og det var ikke noe særlig.. så en flekk, men klarte ikke slappe av med at det var liv laga.. men det var kluss med å finne ut hvor langt på vei vi var.. etter 2 uker kom vi tilbake og såg hjerte slå :)

ble sjøl gravid på gamle måten etter 2 icis forsøk ( 1 sa og 1 kjemisk) det finnes ingen bedre følelse enn å finne ut at du er gravid og i tilegg på gamlemåten...

så dette går bra!! lykke til videre :)

Annonse

Gratulerer så masse med det lille mirakelet!!

Jeg ville ventet med UL til uke 7. Jeg var 6+5 og så et hjerte som slo som bare det! Kunne ikke se hva det var, så ut som en liten makk, men utrolig digg å se hjertet slå. Var på UL igjen 8+4 og da kunne vi se at det begynte å likne på en liten baby:-) Du får sikkert flere UL om du ønsker det. Jeg skal på neste UL den 29.11, da er jeg 9+6, betryggende å få god oppfølging!

Lykke til videre med svangerskapet!

ENDELIG er jeg her ja! Har jo faktisk aldri vært her før, for dette forumet fantes ikke da jeg var gravid sist. 1. trimester holder jeg meg unna, for jeg vet at jeg ikke klarer å la vær å lese "skumle" innlegg.

Prøver egentlig å holde meg mest mulig unna BIM og andre graviditetssider på nett, for jeg leste så mye sist at jeg tror det holder. Blir bare mer fokusert på det hele, og bekymret for alt som virker "unormalt". Prøver heller å gjøre andre hyggelige ting, lager julekort, strikker og hekler julegaver og ser hyggelige ting på TV. :o)

Har ikke engang lagt inn termindato her. Litt rar jeg kanskje, men det hjelper meg å holde fokus på andre ting.

Tenk at du har kommet så langt nå Fruen! Det er godt å høre at det går bra med deg, du har opplevd mye trist, men likevel klart å komme deg gjennom dette. Neste UL blir vel en skikkelig milepæl for deg. Jeg gleder meg til å komme over uke 12, da kan kanskje jeg slappe av litt. Men fortsatt ganske lenge til det.... Har fått time til første UL når jeg er 7+5, og det hjelper myyyye på om alt er greit da. Er bare 5+1 nå, men 2 1/2 uke går vel ganske fort. Ville ikke ha for tidlig, for jeg vil være sikker på at hjertet slår.

Lykke til på neste UL! Det er den ordinære, ikke sant? Så da er du rundt uke 18 nå?

Stor klem

Tusen takk for lykkeønskninger alle sammen.

Dette er fortsatt litt uvirkelig, men jeg bekymrer meg heldigvis mindre enn jeg hadde trodd. Sjekker hver dag om jeg har begynt å blø, og puster lettet ut når alt ser bra ut. :o)

Morsomt at det er flere som har fått full klaff rett før oppstart med forsøk, kroppen er virkelig rar. :o) Når man minst venter det liksom....

Har ikke tatt flere tester, regner med at en digital test ikke lyver når jeg ikke har fått noen blødning eller smerter. Stoler på den første, puppene mine forteller meg at den var rett.

Elli min, kommer ikke denne jenta di snart da? Hyggelig at vi fikk noen dager her inne sammen, selv om jeg ikke er her noe særlig. Ikke du heller skjønner jeg. Terminklubben har jeg ikke vært innom heller, tusler nok inn dit etter at jeg har vært på UL. Tar det veldig rolig denne gangen, tar jo ingenting for gitt, men gleder meg over at mirakler skjer.

Og når jeg begynner å bekymre meg så tenker jeg på deg, Fruen77 og alle andre som bærer frem flotte barn selv om dere har mistet før.

Og tenker på alle de som blir gravide og ikke mister, sjansen er jo myyyyyye større for at det går bra enn motsatt! :o)

Klem til alle sammen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...