Gå til innhold

Hei jenter ... Alene mamma på 30 deler sin historie her :o)

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Det har seg sånn at jeg er alene med en nydelig gutt på 3 år. Absolutt ønsket, men dessverre gikk ikke forholdet til pappan slik vi hadde ønsket. Lille mann har fin konakt med pappan sin.

I år 2000 tok jeg en medisinsk abort. Det var før jeg ble mamma så jeg ante ikke hva jeg gikk glipp av. I ettertid så opplever jeg at den medisinske aborten må være tøff å gjennomføre for de som er mamma'r.. Hvorfor jeg sier det er at jeg kan huske så godt de enorme blødningene, med ubehagelige "klumper", som bare fosset ut... Og smertene , og ligge å ha vondt, og tenke... Og som mor vet man jo hvor vakkert det man har er, og mine tanker er at da må man oppleve å miste noe så vakkert med øye syn...

For et par mnd siden hadde det skjedd igjen. Jeg var blitt sååååå uplanlagt gravid på prevansjon, og fikk totalt sjokk. Barnefar her var ikke noe bra mann, og jeg tenkte mye, alderen min, rollen min som alene mor, hvor mye sønnen min trenger meg etc etc... Jeg visste hva jeg måttegjennom. Det er ikke noen drømme situasjon å være alene m 2 barn m 2 forskjellige pappa'r. Men så klart...de små skjønne barna er jo det vakreste som finnes, og jeg var redd og engstelig. Pratet lenge med lege og forklarte situasjonen. Kirurgisk ble løsningen.

Det synes jeg gikk over all forventning, og fungerte helt fint for meg. Det er 1 uke siden i dag, jeg blr fortsatt, har fått spiral, men har det fint. Jeg sitter her nå og ser på den lille flotte sønnen min som allerede er her.. Vet dere hva...han er det vakreste som finnes, og jeg elsker han over alt på jord...jeg vet jeg gjorde det rette for både meg selv og han lille.

Og jeg tror at når man har vært gjennom litt, så lir man destod sterkere Og en liten hemmelighet til... Jeg har fått kontakt med en gammel dannet, ordentlig og nydelig bekjente gutt. Han ba meg med på jule konsert... Det er her og nå vi lever. Vi feiler som mor og menneske hver eneste dag, men enekelte situasjoner er ikke til å komme bort fra...

Mitt tips er: Hev hodet jenter - keep on smiling - det er dere som vet hva som er rett for dere og deres kropp :o)

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...