Anonym bruker Skrevet 20. november 2007 #1 Skrevet 20. november 2007 Håper noen kan hjelpe meg med dette, er litt grønn her :-) Jeg har termin i slutten av juni, og "rekker" ikke å ta ut ferie i år, hvertfall ikke om sommeren. Må jeg ta ut ferien min samme året, altså før permisjon, eller kan jeg ta den til neste år som en forlengelse av permisjonen? Da får jeg vel også lønn for dette? Regner med jeg får utbetalt feriepengene siste mnd før permisjonen i stedenfor lønn..
Anonym bruker Skrevet 20. november 2007 #2 Skrevet 20. november 2007 Om du har termin i juni kan du ta ut ferien din etter de første 6 ukene etter fødsel. Man har ikke rett til å overføre mer enn to uker ferie til neste år.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2007 #3 Skrevet 20. november 2007 Tror det kan variere hvor mange uker man har lov å overføre til neste år. Sjekk med jobben din ?
Anonym bruker Skrevet 20. november 2007 #4 Skrevet 20. november 2007 Ja, jeg får gjøre det når jeg har fortalt de at jeg er gravid :-) Håper jo på at det går fint, er ikke noe poeng for meg å ta ut ferie på vårparten, samboeren min tar mest sannsynlig ut sin ferie etter hans to uker. Takk for svar :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå