Gå til innhold

Mange på overtid?

Anbefalte innlegg

Felles skjebne, felles trøst…, eller?

Har selv begynt på dag 7 nå, og er ganske så ready for å få en liten baby nå ja:-)

Sist gikk jeg 18 dager ekstra, så jeg må vel bare belage meg på å vente ei god stund denne gangen også *sukk* Er ikke antydning til noe som helst……., phu, deilig å få klaget litt :-\

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10954494-mange-p%C3%A5-overtid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 dager over termin i dag.. dette er en prøvelse på tålmodigheten, ja... begynner alt nå å bli rimelig lei av folk som tar kontakt for å høre om "det ikke har skjedd noe snart".. Vet jo at det er av omsorg, men det er litt slitsomt.

Gleder meg så innmari til å holde babyen vår i armene mine:-))

Annonse

4 dagen på overtid her, men slimproppen gikk i dag så håper ting begynner å skje snart :P Enig at det er slitsomt med alle som ringer eller sender melding for å høre hva som skjer.. Har jo sagt jeg skal si fra når noe skjer.. Men skjønner de veldig godt

Bare en dag over her, men herlige du så lite tålmodighet det er å spore!

Benytter også anledningen til å klage her på forumet! hehe:)

Alle andre steder skal folk forklare meg hvorfor ting er som de er, at jeg bare må være tålmodig osv. Er absolutt bare godt ment, men jeg blir bare irritert og enda mer fortvilt. Er nemlig hav mellom fornuft og følelser her i gården:D

Dagene føles eviglange. Og dersom dette er et forsøk fra kroppen sin side på å gjøre meg så lei at jeg nesten ikke vil bry meg om hvor vondt denne fødselen vil gjøre, så er det snart vellykket! Vil bare ha dette overstått og få babyen vår til oss:)

Stå på damer! Ut må de;)

Jeg er 10 dager over termin i dag... ble strippet forrige fredag (urk), slimproppen gikk på mandag (yuk) og i går fikk jeg modningsakupunktur på føden :) Det var deilig og avslappende, og jeg fikk faktisk en sammentrekning mens nålene gjorde sitt :) Dessuten virket babyen uvanlig livlig og førnøyd utover ettermiddagen :)

Skal til kontroll igjen i morgen, og da skal de prøve å sette meg i gang ved å sette et kateter med en liten ballong inn i livmorhalsen, som denne igjen skal trigges til å støte ut. Hadde ikke hørt om det før, og syntes det hørtes spennende ut. Hvis det ikke funker, blir det over på de kunstige stoffene for å sette i gang... litt redd for keisersnitt som visstnok er en økt risiko når man settes i gang slik.

Kjerringsrådene har jeg gitt opp, etter å ha prøvd alt siden termin...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...