Gå til innhold

Jeg skal visst ha TO, noen fler??

Anbefalte innlegg

Heisann jenter...

I dag er jeg 9+5 , og skulle ha GU. Hun tok en innvendig UL bare for å sjekke at alt sto bra til, og der var det to stk små.

Ikke er det tvillinger i noen av våres familier, og dette er mitt første svangerskap..

Lettere sjokkert sitter jeg her...vanskelig for å begripe! Litt engstelig, spent og glad på en gang..

Er det flere som har fått påvist tvillinger??

Ble plutselig så veldig mye mer å tenke på , syns jeg ;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10954428-jeg-skal-visst-ha-to-noen-fler/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!

Det samme skjedde meg i går...skulle sjekke at alt sto bra til og ble sjokkert da det viste to eggede tvillinger!Ingen barn fra før så er jo først og fremst glad.Det er heldigvis min samboer også,han har et tvillingpar i fra før av :-)Men må jo bare være positivt innstilt selv om engstelsen kommer og går.Er formen bra?

Så morro at det er fler av oss i denne termin klubben da;)

Formen er så der, kvalm og slapp, litt varm innimellom. Er 10 uker i dag, så jeg håper kvalmen snart går over. Magen er stinn og veldig oppblåst.

Dere da? Formen? Hvor lang er dere på vei? Og hvor i landet skal dere føde?

Jeg er i Østfold, så da blir det Fr.stad Sykehus på meg.

Jeg skal nok føde på Bærum jeg, her jeg bor for øyeblikket :)

Magen min er allerede veldig stor! Det er så spennende! :) Kvalmen er over for det meste, men titter innom noenganger.. som nå, som jeg har spist ALTFOR mye ;):

Annonse

hei..

jeg har også to små i magen... så det for en god måned siden på ul. trodde jeg hadde mistet pga blødninger. Så det var dobbel lykke for meg. Har ei jente på 6 år og en gutt på 10 måneder fra før. og jeg er skikkelig dårlig! har termin rundt 30 juni

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...