Gå til innhold

8 + 2! Formen da, dere?


*Stjernesmell*

Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Hvordan er formen deres? Noen som er omtrent like langt på vei som meg? Hvilke "plager" har dere? Jeg har ikke så mange plager, heldigvis! Ømme bryster, fortere trøtt, uren hud og ikke så mye mer... Oftere sulten? Skal til jordmor i neste uke. Andre som skal til jordmor rundt samme tid? Er spent på hva jeg får vite/se. Er det vanlig å sjekke hjertelyden da? Hva annet foregår da? Trodde bare det var en samtale, jeg, men leser om flere som både har fått høre hjertelyden og sett plommesekken m.m.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Stjernesmell;) jeg er 8+1 idag så ikke langt unna deg. Jeg har ømme pupper som kommer å går, fortere trøtt, det er vel de eneste symptomene jeg har på at jeg er gravid. Jeg skal til fastlegen min nå til fredag, ingen ultralyd, men skal spørre om jeg kan få det siden jeg har mistet en gang før. Hadde vært gøy å se den lille spire;) vi kkan jo følge hverandre...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 8+1 i dag. Blir bare kvalmere og kvalmere. Har gått opp en ph størrelse, er trøtt og har vonde pupper.

skal til legen første gang 7 des. Får nok høre etter hjertelyden da tenker jeg. Er jo ti uker på vei da...

Artig at vi er like langt da...he he....

bortsett fra at jeg har eksamen i dag...skal jeg ikke klage!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8+3 i dag. Formen har vært dårlig, men mest pga at jeg har fått omgangssyken for andre gang på kort tid nå.

Men av svangerskapsplager har jeg vært morgenkvalm, hatt vonde brystvorter og masse stkkinger i magen. Og bekkenet har allerde begynt å krangle med meg, men det var jo forventet siden jeg har hatt bekkenløsning med begge de jeg har fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er litt bak dere, men ikkje så fryktelig langt hehe :) Er 7+5 i dag. Er veldig trøtt om dagen, kvalm om natta og morningen, veldig ømme bryst. Men stort sett har eg det bare bra :) Nyte kver dag av svangerskapet =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8+6 i dag og ekstremt kvalm:/ Veldig trøtt også,men kan ha noe med at sønnen min har fått influensa og våknet hele tiden i natt og hylt og skreket:/

Er ellers trøtt,ømme bryst.. pluss kvalmen da.. prøver å holde humøret oppe likevel:p Er bare glad for å være gravid:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei.

Jeg er 8+3 (må det vel blir). Har termin 8. juli. Jeg er veldig trøtt, nesten utslitt. Jeg har hatt veldig vondt i magen fra tid til annet. Det er fordi livmoren vokser, men føles som sterke mensensmerter. Det er imidlertid et par uker siden forrige gang. Takk og lov, for det holdt meg våken om natta også. Er uggen også. Har en klump i halsen, uten at jeg vil si at jeg er kvalm. Puppene har vokst litt, men de er ikke veldig ømme egentlig.

Jeg har vært hos legen alt. Var der i forrige uke. Hun hørte ikke på hjertelyden da. Hun tok bare celleprøve fra livmorhalsen, veide meg, sjekket blodtrykket og tok blodprøver (hiv, taxoplasmose). Jeg skal tilbake 11. januar, så da får jeg sikkert høre hjertelyden. Jeg har bedt om tidlig ultralyd, så får kanskje både høre og se foseteret før den legetimen i januar. Jeg kommer til å gå annehver kontroll hos legen og jordmoren.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen! Jeg er nå snart 9 uker på vei ( i morgen)! Skrev egentlig feil i overskriften, siden det var over midnatt... Skulle egentlig stått 8+3 da... Glemte å ta med at jeg også har fått større bryster...

 

Håper det går bra med dere! Nå er det mindre enn 1 uke til jeg skal til jordmor! Vet ikke om det bare blir samtale eller ul også. Min 1.graviditet. Dere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...