Anonym bruker Skrevet 19. november 2007 #1 Del Skrevet 19. november 2007 Er det andre med samme problem som meg? Jeg er nå i uke 12, og kvalmen har komt seg litt, selv om den ikke er helt borte enda. Men jeg har spydd så mye de siste to mnd at jeg har fått et veldig anstrengt forhold til mat. Er sulten, men bare tanken på hva som helst mat får meg til å grøsse. Må presse ned det lille jeg får i meg. Og det skremmer meg veldig. Er så redd at det kommer til å fortsette slik og at jeg aldri kommer til å få et normalt, avslappet forhold til mat igjen. Er det noen som har hatt det på samme måte? Trenger virkelig noen innspill, for jeg bekymrer meg hele tiden. Håper noen kan hjelpe meg. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10953875-orker-ikke-tanken-p%C3%A5-mat-selv-om-kvalmen-har-komt-seg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkemams Skrevet 14. desember 2007 #2 Del Skrevet 14. desember 2007 Jeg er også i uke 12 og er fremdeles kvalm, (heldigvis har jeg sluppet å spy, jeg er sånn som besvimer først i stedet...) og mat er rett og slett helt slitsomt å tenke på... For ikke snakke om å finne noe som frister... Så jeg går bare rundt og er sulten og kvalm, i en endeløs ond sirkel... INGENTING som frister, rett og slett!! :-( Også det å lage mat selv er helt forferdelig, det hjelper tross alt LITT å bli servert, syns jeg... Jeg grøsser i kor med deg, men har dessverre ingen gode innspill - bare lider (bokstavelig talt..) med deg! :-o En liten trøst som virker litt umulig nå: Det GÅR over, jeg var sånn sist jeg var gravid også! Lykke til videre... Lykkedryss Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10953875-orker-ikke-tanken-p%C3%A5-mat-selv-om-kvalmen-har-komt-seg/#findComment-136296208 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå