thats me Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 Ømme pupper. 37 dager siden sist jeg fikk mensen (bruker å ha syklus på 26-30 dager ca, varierer, men har merka at de blir lengre, og ikke omvendt). Ømme pupper (brystvortene er veeeldig såre). Litt humørforandringer, men det kan skyldes masse. Og et samleie den 21. oktober, der kondomen først kom på "etterhvert".. Tok en test nå onsdag, siden puppene mine har vært ømme i et par uker allerede. Negativ. I motsetning til folk flest her inne vil jeg ikke være gravid; er nemlig midt i studiene, og hadde sex med eksen min, tydeligvis ikke den beste idèen jeg har hatt. Tenker på å ta en test igjen snart, men vil ikke at resultatet skal få forstyrre eksamenslesinga mi. Er dessuten ikke på god fot med barnefaren, tross samleiet som skjedde etter en del øl.. Han hadde flydd i taket hvis han hadde hørt det. Jeg og barnefaren har masse historie sammen, inkludert en spontanabort(ikke planlagt). Sjansene forat jeg er gravid er vel egentlig ganske små? Hehe.. Prøver i grunn bare å pese ut frustrasjon + kanskje å få litt tilbakemeldinger om hva dere tror/mener...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå