Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 Snuppa har som fortalt tidligere refluks. Hun har nå gått på losec mups i et par mnd og kombinert sammen med gavoscon har hun fått det mye bedre. I tilegg har vi også kuttet ut all melk fra kosten. Vi har prøvd å introdusere melkeprodukter (fiskeboller osv) men da blir hun dårligere igjen. Hun kastet opp flere ganger hver dag før dette begynte. Nå har hun hatt en runde med ørebetennelse og hostet i den forbindelse mye. Dette førte til at hun kastet opp og fikk mye oppstøt igjen. En av dagene da så kastet hun opp både friskt og gammelt blod(kaffegrut). Vi slo oss til ro med at hu hadde hostet på seg rift og kombinert med økt refluks så var dette "greit". Nå er hosten og ørebetenelsen over, men bhg gjorde en "liten" tabbe ved å gi henne et glass melk før helgen. Helgen for snuppas del har bestått av sterke smerter, mye oppstøt og ved en av oppkastene kom det igjen gammelt blod(kaffegrut). Noen her som har erfaringer med slikt oppkast?? Hun skal tilbake på kontroll i slutten av desember, og vi lurer på om vi synes det er i overkat lenge å vente slik som det er nå.. Erfaringer her ute??
Gjest Skrevet 20. november 2007 #2 Skrevet 20. november 2007 Nei, blodig oppkast har jeg ikke erfaring med når det gjelder refluksgutta mine, men jeg vil anbefale deg å ta kontakt med legen din. Kan være et sår i spiserøret eller i slimhinnene i magesekken. Du må for all del styre unna melkeproduktene, det er ren gift for henne. Lykke til
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 21. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. november 2007 Takk for svar! Ja, vi styrer unna all melk. Legen mente det skulle gå fint å ha melk i mat slik som vafler el.l men det merker vi at ikke er mulig. Da blir det helt kræsj igjen. Igjen, takk for svar :-)
Gjest Skrevet 23. november 2007 #4 Skrevet 23. november 2007 .....gå til legen kaffegrutoppkast må alltid sjekkes......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå