Gå til innhold

Dere som hadde såre brystvorter som graviditetssymptom..


Allybeen ♂ ♂ ♀

Anbefalte innlegg

Pleide dere ha dette før mens eller EL også?? Eller var dette bare noe som kom da dere ble gravid?

 

Jeg har hatt såre brystvorter 3-4 dager nå, i tillegg til ømme og tunge bryst.. Husker jeg hadde dette da jeg var gravid sist, og kan ikke huska jeg har hatt det i forbindelse med mens eller el..

 

Så kanskje jeg faktisk er gravid.. ..?

 

Ikke planlagt, men heller ikke uønsket... =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei fjollo:)

jeg har alltid hatt litt såre bryster når jeg venter mensen,kanskje noen dager før..denne gangen når jeg var gravid var de veldig tunge og veldig veldig såre..merket forskjell..men dette er veldig opp og ned fra person til person..

men selvfølgelig er det sjanser for at du er det:)

lykke til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er nå gravid for første gang og er i uke 7+1.. tror jeg da.=) skal til legen 3.desember...jeg har aldri hatt slike såre, ømme og tunge bryster som jeg har hatt siden jeg fikk mistanke om at jeg var gravid! spesielt brystvortene er kjempe såre.... synes det var så uvanlig at det var d som fikk meg til å ta en test! Dersom du synes det er uvanlig, burde kanskje du også ta en test..?

 

Lykke til, håper du får det svaret du ønsker deg!!! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med hun over. Er du ikke vant med ømme bryster i menssyklusen, Bør du kanskje ta en test. Jeg er ikke vant med det vanligvis, men har kjent det i svangerskapene. Er gravid i ca uke 11 og skal til UL i morgen. Spennende!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var heller aldri vant til dette, men fikk det heller ikke før rundt IKM (testet positivt 2 dager før, så husker ikke HELT .. men tror det var omtrent på på dagen. Husk at alt av symptomer opptrer til veldig forskjellig tid fra person til person....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...