Gå til innhold

Flekker i hodebunnen

Renate77 ♥med gutt og jente♥

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gullet mitt har også litt røde flekker i hodebunnen......sånne små prikker liksom. Men det tror jeg vil gå vekk etter en stund. Gullet mitt har også litt prikker i ansiktet, på kinnene spesielt......tror det er sånn hormonutslett. Det går over av seg selv. Skal spørre Hs den 27.....når vi skal på 6-ukers kontroll.

Det er ikke sånne vanlige hormonutslett ihvertfall, for det har hun i ansiktet. Sånne røde prikker. Dette er flekker. Har litt i nakken også. Håper det er sånn som går vekk da :o)

Gi en lyd i morgen når du har snakket med helsesøster. Er sikkert det samme de har.

Vi skal ikke på 6 ukers kontroll før den 29. november... Da er hun faktisk nesten 8 uker.

Hello!! Da har vi vært på kontroll (skulle vel kanskje hett 7 ukers kontroll :-)

Hun veide 5 kilo og var 58 lang, det er mye fra 3760 & 49 cm.....men det virker så lenge siden fødselen, utrolig hvor fort og sakte 7 uker kan gå....

Spurte om de flekkene, og legen sa dette går vekk av seg selv, mest sannsynlig innen et år. Javel sa jeg, og hostet meg ut av kontoret :-)

Wow! Snakk om å ha vokst, da!!! Imponerende :o)

Ok, da er det vel sånn type storkebitt da. Har lest et sted at det er sånt som gjerne kommer på øyelokk (hun har der også) og går vekk innen de fyller et år.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...