Mamma`n til gullgutt:-) Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 Har sluttet å røyke for et par dager siden. Er 12 uker på vei og har røykt ganske mye frem til nå... Er veldig rastløs og har temp.svingninger,for ikke å snakke om ekstrem kvalme, men vet at dette gir seg om noen dager, får bare holde ut....... Har en gutt på 6 mnd, sluttet i ca uke 20 med han....Angrer LITT på at jeg begynnte igjen etter jeg fikk han, men men......Ikkje alt går etter planen:-) Noen andre som holder på å slutte??
Chatterline Skrevet 20. november 2007 #2 Skrevet 20. november 2007 Fikk vite at jeg er gravid i går, så nå blir det nok røykeslutt på meg og ja=)
Gjest Skrevet 20. november 2007 #3 Skrevet 20. november 2007 Hei! Jeg har visst det i en uke, og er nå i 6. uke. Jeg har røkt ca 1 røyk hver dag siden jeg fikk vite det, røkte alt fra 10-20 før jeg ble gravid. Jeg er stolt over å ha klart å kuttet ned så mye, spesielt siden jeg har så få symptomer at jeg ofte "glemmer" at jeg er gravid. Men den siste, irriterende kvelds-røyken skal også bort! Har egentlig ikke så lyst på røyk utover dagen, men om kvelden er det helt grusomt! Har nok spist litt godteri de siste dagene ja, men prøver å bare legge meg på sofaen med hendene på magen og tenker at der inne ligger det en ikke-røyker. Og et tips til: leste på bloggen til Kari Jaquesson at når en har lyst på en røyk: se for deg at du trekker inn røyken, og legger munnen din over både nese og munn på et spedbarn. Det er nettopp det en gjør, i en viss forstand. Det gjør i allefall røyk litt mindre fristende for min del! Lykke til til oss!!!! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå