Galskapens overhode Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 I morgen kl 10.00 skal jeg på 3D UL. Jeg er 165 cm og 98 kg før sv.sk. Nå er jeg 26 uker og 97 kg.. Jeg har til vanlig ganske mye mage, men en del vekt er også på rumpe og lår. Jeg er spent på hvordan bildene blir og om vi endelig får vite kjønn Skal oppdatere dere utpå kvelden..
klmw<3 Skrevet 19. november 2007 #2 Skrevet 19. november 2007 Tror ikke vekten var noe problem.. heller at Snuppa var veldig urolig med armer og bein. Fikk noen fine bilder, mne helt utrolig opplevelse uansett! Morsomt å få en bekreftelse på at det blir ei jente denne gangen.. har to gutter fra før Gled deg masse.. tror jeg har lastet opp et bilde
Brummeline3barnsmor Skrevet 20. november 2007 #3 Skrevet 20. november 2007 Jeg er overvektig å da jeg var gravid sist var det ingen problemer med 3d ul.
Galskapens overhode Skrevet 21. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. november 2007 Ble en litt hektisk dag i går, men nå har jeg tid til å fortelle. Forholdene i magen min var visst optimale. morkaka ligger mot ryggen min, og masse fostervann. De trenger mye fostervann rundt babyen for å få et fint bilde.. Lillegutt i magen min lå derimot med hodet helt nederst i livmor med begge hendene foran ansiktet og med ansiktet dyttet helt opp mot livmorveggen.. Var et par ganger der han snudde seg vekk og vi fikk tatt en paparazzibilde.. men han var ordentlig umulig. Fikk med bilder av ansikt, føtter, fingrer og pungen. Vi fikk også avkreftet klumpfot, ryggmargsbrokk, leppespalte. Og siden navlestrengen var normal er sannsynligheten for kromosomfeil minimal. Var så godt å se at han var helt perfekt.. Så fantastisk.. jenta mi får en lillebror.. JEG skal bli mamma til en liten gutt. Legen målte lårbeinet og hodet til å være uke 27+0, ikke 26+0 som ordinær UL har satt meg til. Og han er så stor som hele 1100g allerede. 16% over normalen. 3D anbefales på det sterkeste.
Nelly79 Skrevet 21. november 2007 #5 Skrevet 21. november 2007 Gratulerer med gutten :-) Hvor var du på 3D da?
Galskapens overhode Skrevet 21. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 21. november 2007 Tusen takk Jeg tok det på Mjøs-Kirurgene på Gjøvik.. eneste jeg har funnet i mjøs-området..
Bimsevimsen-på overtid :-( Skrevet 12. desember 2007 #7 Skrevet 12. desember 2007 Jeg skulle på 3D i forrige svangerskap. Men morkaken lå som en klatt forran i magen, så det var ikke noe lett. Fikk bare se en nesetipp i 3D. Men hun tok vanlig ul i stedenfor, så jeg fikk fine vanlige bilder med meg!!
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 12. desember 2007 #8 Skrevet 12. desember 2007 Var på 3D denne uken, så alt fint selv om jeg har mye mage og fett- men lillemann lå med hendene foran ansiktet så fikk ikke sett ansiktet. Men så testiklene og fikk god film...
Trultemora er presseklar!! Skrevet 13. desember 2007 #9 Skrevet 13. desember 2007 Jeg fikk tatt noen 3D-bilder på Ullevål sykehus i uke 24! Ingen problemer med å se snuppa mi selv om jeg har litt ekstra bagasje på magen!! : Bilde ligger ute på profilen min!
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2007 #10 Skrevet 19. desember 2007 Jeg var på 3D ul i dag i porsgrunn. Kan virkelig anbefales, hun dama var verdens skjønneste dame, så entusiastisk og flott på alle mulige måter! Jeg er bare i uke 17, men tok 3D pga vi ska gi det i julegave. Morkaka ligger forran mot magen, og kunne se lille jenta vår tydlig og greit!! Hun var veldig aktiv og så flott og frisk ut!. Jeg har også mye mage fett, men det var ikke noe problem. Anbefales på det sterkeste. Kosta 800kr og fikk 15 video snutter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå