Gå til innhold

Septembermammer se hit! Ang "julebord"

Anbefalte innlegg

Er tydeligvis vanskelig å få det til å passe for alle... Men vi må bare bestemme oss snart, slik at vi får bestilt bord en plass. Derfor setter jeg bare opp to alternativer for tidspunkt. Den dagen det passer for flest blir det. Forslagene er onsdag 28 nov, eller lørdag 1.des. Hva passer best? Personlig stemmer jeg for lørdagen, slik at min kjære ikke må på jobb dagen etter og kan hjelpe til litt på natta... Hva går dere for? Og er det noen forslag til hvor vi kan ha det? Håper flest mulig blir med!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10952227-septembermammer-se-hit-ang-julebord/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er en del som har meldt seg på (eller i alle fall sagt at de har lyst og at den 1.des passer) på en link under her også. Kan sette det opp som treff jeg nå, så alle ser det. Så får vi håpe folk melder seg på her:)

Annonse

Septembermamma 2007, Lexelius og Siveline, dere skrev dere på under det første innlegget, jeg regner med at dere fortsatt har lyst og mulighet til å bli med? Jeg regner med dere når jeg bestiller bord om jeg ikke hører noe annet...

Det blir vanskelig å finne en dato som passer for alle, så måtte bare ta en dato, 1.des. Det virker som en del hadde muligheten denne dagen i alle fall. Klokkeslettet kan vi godt forandre hvis dere vil. Fint hvis dere som vil væe med melder dere på snart, slik at jeg kan bestille bord en plass (prøver å finne en litt rimelig spiseplass), sikkert vanskelig å få bord i disse julebordstider. Er det noen forslg til hvor vi kan være? Hvis ikke ringer jeg villa paradisio å hører om de har bord når jeg vet hvor mange vi blir.

Peppes ble foreslått, så da har jeg bestilt bord på peppes i stortingsgaten 1. des kl. 20.00. Bestilte bord til 5 pers, men er det flere som vil være med så kan jeg forandre på det... Så det er fortsatt bare å hive seg med:) Hvis dere skulle være i tvil om hvor det er så finner man kart inne på peppes sine hjemmesider tror jeg.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...