Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, hva gjør jeg? Synes dagene går så utrooooooolig tregt! Er jo inne her med jevne mellomrom på kveldene for å se hvordan det går med mine "medsøstre" i uke 46 tråden. Men er jo litt lite som skjer der nå for de fleste av oss. Vi venter spent til testing alle sammen. Ellers så er jeg glad for at jeg har en jobb å gå til på dagtid, for da får jeg tankene over på noe helt annet. Men er litt trøtt ennå om dagene, så kveldene kan bli litt lange. Tar gjerne imot tips jeg og ;o) Heldige deg som har "bare" 5 dager i dag.

Jeg og har jobb som tar masse tid pluss studier men føler at jeg KUN tenker på barn, barn og atter barn uansett. Håpløst..

Ja, digg med bare 5 dager, får nesten aldri testet da TR alltid kommer når den skal eller før..Men denne gangen SKAL hu holde seg langt vekk!!!!

Et tips er trening. Det er faktisk det eneste som får meg til å tenke på noe annet. Har nesten blitt helt fanatisk den siste tiden. Tenker at hvis magen ikke vil bule ut fordi jeg er gravid skal den ikke bule ut i det hele tatt. Tenker litt sånn at nå ville det vært "irriterende" å bli gravid, nå som jeg endelig er blitt kvitt de kiloene ville. Kanskje det funker?? Ingenting annet har funket fortsatt så det er verdt et forsøk : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...