Gå til innhold

Bekkenløsning er noe piss...


Vickikva

Anbefalte innlegg

Gikk fra 50% til 100% sykmelding idag.

Er utrolig vemodig...

Vil jo gjerne forsette i full jobb, men nå får jeg nekt fra alle hold:)

Er heldivis ikke lenge til jul:) er 32+5 idag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest VerdensHeldigsteMamma

Jeg er så enig!!!!! Det verste for meg er at bekkeløsninga tar fra meg nattesøvnen, jeg får ikke sove og det gjør meg gal! Alle stillinger er vonde=/ Men vickikva; selv om det er kjipt å bli sykmeldt må vi bare nyte denne rugetiden hjemme. Vi har så godt av å trappe ned tempoet litt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hjelper godt å ikke være alene, i alle fall! Jeg hadde en uke der mannen min jobbet seinvakter hele uka, og det ble litt ensomt. Ble litt deppa da, er mye kjekkere når han er hjemme!

 

Jobber sambo på sjøen, vickikva, siden han er hjemme så lenge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja han jobber på sjøen.. jobber 4 uker og har 4 uker fri... Det er en tilværelse så man egentlig må venne seg til:) Har vært utrolig hardt til tider, men det er utrolig deilig å ha han hjemme nå før jul slik han kan hjelpe mej med div:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også nå ganske nylig fått bekkenløsning for første gang.....har 2 svangerskap bak meg og har ikke hatt bekkenløsning før.

Nå kan jeg ihvertfall forstå hva det vil si å ha bekkenløsning.

Jeg kjeder meg døds mye nå for tiden for uansett hva jeg gjør så gjør det vondt. Jeg liker godt å finne på ting og ikke minst komme meg ut,men nå sitter jeg her da og kommer meg ingen vei.

I tillegg har jeg 2 barn som krever sitt....heldigvis så går de i barnehage men alikevel så vil jeg jo være sammen med dem mest mulig når de er hjemme. Det er så kipt å ikke kunne gjøre det jeg vil sammen med dem:0(

 

Gleder meg til å bli ferdig å være gravid og at jeg kan bevege meg sånn som jeg vil.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...