Gå til innhold

Noen som har eller har hatt brio kombi vogn?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bagen er ikke spesielt stor. Har store barn og begge byttet sportsvogndel ved ca.5 mnd. Med lammeskinn og dyne, evt. pose blir den også ganske trang. Men fungerte fint for meg som har hatt vårbabyer. Liker også godt at det er så gode fjæringer på vogna, det er supert både når man skal gynge på babyen og når man går på ulendt terreng.

Det negative jeg kan komme på, bortsett fra at bagen er ganske liten, er at den er så tung og veldig stor sammenlagt. Var rimelig lei av å løfte den vogna inn og ut av bilen etter en liten stund.

Kjøpte ny sportsvogn da gutten vår var 10 mnd, men brukte kombivogna som sovevogn nesten helt fram til lillebror kom da eldste var 2 år.

Var dessverre litt feil på vogna vår, men dette har blitt utbedret og nå fungerer vogna veldig bra. Brukes som hovedvogn til lillebror nå, og fram til han er stor nok til å sitte kun forovervendt. Da begynner vi å bruke en lettere sportsvogn til ham også.

Om vi kjøper ny vogn til ett evt. nytt barn så kommer jeg til å se etter en lettere vogn som tar mindre plass i bilen.

Prisen ligger vel på mellom 5-7000 kr, alt etter hvilket understell, hjul o.l du skal ha og om du får tak i den på tilbud eller ikke.

Har hatt brio duo i 2,5 år nå, og er svært fornøyd med vogna! Den har enestående god kvalitet. Har humpa den opp og ned to trapper hver dag i over to år, og understellet er like "fast og fint"!

Duoen er dessuten lettere enn kombi, og har større bag. Bruker fortsatt vogna om vi skal gå på butikken og handle, for den har kjempegod handlekurv under + at den er god å trille=)

Har kun god erfaring med vogna, og kan anbefale deg å kjøpe den!

Ps: Har ei venninde som kjøpte brio duo samtidig som meg, og hun er utelukkende fornøyd med den!

Hadde Brio kombi til mine to første og savner den sårt :o)

Det var en kjempe god vogn, men som nevntt over her så har den litt liten bag.

Den er ørlitt lettere og mindre sammenlagt enn en Simo kombi vogn.

Vi betalte rundt 5000,- for vår for 4år siden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...