Gå til innhold

Hei!

HeiHei.

Anbefalte innlegg

Jeg er 35 år og venter mitt andre barn i februar.

Har væt inne på en del ulike sider på BIM, men føler at det er her inne jeg hører til. Har lagt merke til at det er ikke så mye aktivitet her inne, og at flere av dere som sikkert har fulgt denne siden over tid, har født nå. Er det flere aktive her inne som har termin i de først månedene -08? Og har dere fått dilla på noe spesielt?

Selv har jeg den siste tiden fått dilla på smågodt!!! Og det er ikke så bra, huffa meg! Prøver å skjerpe meg så godt jeg kan.

Fortsetter under...

Hei igjen. er 40år jeg og venter mitt andre barn i april. Søtsaker har jeg lyst på hele dagen nå, men prøver å begrense det så godt jeg kan. Spiste så og si ikke noe snop før jeg ble gravid. Har lagt merke til at aktiviteten her inne er lav jeg også, så jeg er vell mer aktiv på 2.trimester.

Hei HeiHei :-)

Velkommen hit! Ja, det er ganske stille om dagen. Tror nok noe av det skyldes at en del som har vært aktive her inne nylig har født, så det er tid for et lite "skifte". Jeg er 39 år og venter mitt 4. barn i mars 08.

Jeg har vært innom på trimester-sidene, men føler at det er mange "unge" der og det blir litt lite "seriøst". Trives godt her, jeg, men vi får skjerpe oss alle "mann" (meg selv inkludert) og bidra med, for oss, nye temaer og betraktninger.

Jeg har ikke hatt dilla på noe spesielt i dette svangerskapet heller. Er fryktelig tørst, og drikker masse vann og farris. Det er vel heller ting jeg absolutt ikke har lyst på, som f.eks. potetgull, gatekjøkkenmat (lukten er på slike steder fryktelig i disse dager!) og øl (og det er jo bra!). Min kjære har kjøpt noen Munkholm, men det frister ikke med øl-smak i det hele tatt. Godt en kan leve uten alt dette :-) Har heller ikke lagt på meg noe enda, og nå er jeg 22 uker på vei. Veldig glad for det, fordi jeg hadde noen kg, sånn rundt 5-10, for mye før jeg ble gravid og har forsøkt å spise sundt og heller ta av "depotene".

Heisann! Jeg er 37, venter mitt 4. barn. Har fra før gutt på 2 år, jente på 8 og gutt snart 18. Vi vet ikke om det kommer gutt eller jente denne gangen, ville ikke vite det de forrige gangene heller. Litt spenning må man jo ha! Ellers så jobber jeg som omsorgsarbeider på et eldresenter, trives kjempegodt. Jeg har termin 23. april, gleder meg veldig!!

Annonse

Hei på deg HeiHei!!

Jeg er 42 og har termin 26. februar. Har en sønn fra før på 15 år.

Har ikke dilla på noe spesielt. Sliter med å få i meg mat om dagen, har så sinnsvakt halsbrann at alt gjør vondt..

Dilla på smågodt høres herlig ut spør du meg!

Er også innom 2.tri og kikker en del, men det er mye unge jenter der inne og mye blir litt vel "hysterisk". Men litt info detter jo inn innimellom, så jeg surfer innom der og i ny og ne...

=D

Hvilken dato har du termin i febr.?

Heisann.

Jeg er 40 og førstegangs. Er nok ikke blant de mest aktive her inne, men som flere nevner er det vel et generasjonsskifte på gang.

Kanskje er jeg blant generasjonen som må bidra litt mer?

Har i hvert fall termin 7. januar og er over "dilla-perioden". Nå går det i lite søvn, tett nese og mye dogåing om natta. ;-)

Hei!

Jeg er 39 og førstegangs. Blir 40 rett før termin 6. mars.

Jeg har vel heller ikke vært av de mest aktive i perioder, men synes heller jeg ikke passer helt inn på 2. trimester-tråden.

Hvis det er noen av dere som bor i Oslo anbefaler jeg å melde dere på treffet torsdag 29/11 ( se egen tråd her på forumet). Det er noen av oss som har hatt regelmessig treff en god stund, og det er veldig hyggelig.

De som har født har også kommet med sine babyer. Alle er velkomne uansett hvor langt de er i graviditeten.

Forøvrig har jeg ikke spesielt dilla på noe ( bortsett fra at jeg innimellom bare må ha wienerpølse med lompe), men hater lukta av stekte karbonader. Nattesøvnen er så som så - sover liksom i puljer på 2 og 3 timer i slengen. Slitsomt, men det er vel sånn det blir den nærmeste tiden etter fødselen også.

Takk for innlegg alle sammen!

Prøver å endre smågodt- spisingen til mandarin-spising! Det går ganske bra synes jeg. Har jo hatt dilla på apelsinjuice også, så det faller absolutt innenfor min smak.

Jeg har termin 28. februar, er snart 27 uker på vei. Kiloene er begynt å komme på. På en måte ok, jeg er jo gravid og nyter tiden!, men samtidig tenker jeg på at jeg er eldre enn ved sist graviditet, så mulig det blir vanskeligere å få kiloene av etterpå??? Sist gang la jeg på meg 20 kg, men de sklei av etter fødselen.

Det er nok et skifte på gang inne på denne siden, ja. Jeg skal prøve å være litt mer aktiv med innleggene mine, sammen med dere andre:).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...