Gå til innhold

Cherrox og vintersko?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jr har bare støvler uten for og vintersko. Bør han få seg cherrox også?

Han er 18 mnd og er i barnehage

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja...Barnehagene setter stor pris på om barna har begge deler...På slapsete vinterdager med 0 grader blir det for varmt med vintersko. Genialt med Cherrox da ja!

Skrevet

Cherrox er veldig praktiskt når det er litt kaldt ute og det er vått og klinete... Jeg har alltid kjøpt det... Synes det er veldig praktiskt,,,

Skrevet

Her har vi også begge deler, med hvert sitt bruk.

Vi har ei på 7år nå.

Når hun har brukt vinterskoene i "feil føre" har hun blitt våt på sokkene, uansett merke!

Selv liker hun best cherroxene. Ikke noe jeg skjønner, siden jeg ikke liker de selv egentlig.

(Men da må det sies at mine ben ikke tråkker på de fleste stedene et barn gjør ;))

Støvler blir kjapt for kaldt på en våt vinterdag, uansett hvor mange ullsokker/ragger barnet har.

Skrevet

Nettopp, har tenkt litt på det. Men jeg har også hørt at cherrox er tunge og ekkle å gå i for de minste, pluss at de ikke er så lette å få på. Stemmer det da?

Skrevet

kjøp viking thermo=)

De er mye mykere og lettere enn vanlige cherrox.Blir heller ikke like kalde som cherrox.Gutten her elsker dem=)

Skrevet

Jeg syns Cherrox er kjempelett å ta på...Er jo bare å tråkke nedi. De kan nok være litt klumpete og ekle, men blir jo en vanesak.Og heller det enn kalde føtter! ;)

Skrevet

Viking thermo er suverene cherrox! De er lette, myke og har meget god passform.

Skrevet

Jenta mi har ikke cherrox, har kjøpt kamik vinterstøvler som hun bruker istedenfor.

Skrevet

Kommer an på vinterskoene..

Om dere har vintersko som holder vann og slaps ute uansett vær så holder det

Hvis ikke bør dere ha thermo støvler.

Skrevet

Etter å ha lest et annet innlegg her om at viking thermo ikke kan vaskes så velger jeg cherrox.

Skal på shopping i morgen, så da blir det investert.

takk for råd og innspill

Skrevet

Cherrox ligger på 149 kroner mange steder. Viking Thermo koster 379 på XXL og 399 på Euro sko, i hvert fall (Ikke alle Euro sko som har.....).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...