Sara Maria Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 Høsten og vinteren er vanligvis skikkelig te-tid for meg, særlig når halsen er sår eller jeg er forkjøla. Nå som jeg er gravid, skal jeg jo ikke drikke for mye te, og derfor har det blitt en del kakao og solbærtoddy her i det siste. Men da får jeg jo i meg "unødvendig" sukker. Noen som har tips til gode, varme drikker uten koffein og sukker som er enkle å lage?
TinkusTankus Skrevet 19. november 2007 #2 Skrevet 19. november 2007 Hei du! Jeg pleier å kjøpe en type te på helsekosten som er koffeinfri, og veldig god! Husker ikke i skrivende stund hva den heter, men tror de fleste helsekostbutikkene har den...fruktte.... Ha en fortsatt fin høst- både til deg og magen:-)
Krolla og Theodor Skrevet 19. november 2007 #3 Skrevet 19. november 2007 Kjøp te på helsekosten, London fruit & herb tea, er uten koffein og er kjempegod. De har masse forskjellige smaker, så du burde finne en smak som du liker. Ellers er Rooibush-te uten koffein, det er en te fra Sør-Afrika som er full av antioksidanter. Brukes der bl.a til kolikkbarn: Gis avkjølt på flaske. I tillegg til å være sunn, så er den kjempegod ;-)
Gjest Skrevet 19. november 2007 #4 Skrevet 19. november 2007 denne skriver jeg under på!!!du får kjøpt verdens beste te på helsekoseten, London Fruit & Herb. Den er koffeinfri og utrolig god!!jeg drikker den hver dag!!nyydelig
Sara Maria Skrevet 19. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. november 2007 Tusen takk for gode tips! Skal ta meg en tur på helsekosten i morgen, jeg :-)
marinas skatt Skrevet 19. november 2007 #6 Skrevet 19. november 2007 LONDON Fruit & Herb Company. Har deilig frukt te i flere forskjellige smaker : Lemon & Lime Zest, Peach Paradise , Blueberry Bliss , Strawberry & Vanilla Fool , Raspberry Rendezvous , Orange Spicer , Appel & Cinnamon Twist , Blackcurrant Bracer. Disse er helt naturlig uten koffein og er gode også uten sukker. Fås kjøpt i de fleste helsekost :-)
Anonym bruker Skrevet 19. november 2007 #7 Skrevet 19. november 2007 Rooibus-te (tror det skrives cirka sånn). Godt, litt søtlig smak uten koffein (er en urtete, ikke laget av vanlig te).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå