Gå til innhold

Ømme bryster hvor tidlig?


Mummimamma:-)

Anbefalte innlegg

Jeg har to barn fra før, men husker ikke hvor tidlig brystene blir ømme? Jeg går og venter på IKM, men har mistanke om at det er noe på gang... Hvor tidlig kjente dere det i brystene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen får det allerede da barnet fester seg, de kjenner med engang at de er gravid. =) Har ikke merket det selv, før jeg visste at jeg var gravid. Ca 4 uker på vei. =) Kunne ikke sove på magen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjente det veldig tidlig, i uke 3-4. I tillegg kom kvalmen.

Da jeg tok test var jeg egentlig ganske sikker, kjente det på meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjente det også tidlig, ca 1,5 uke etter el. Skjønte ikke at det betydde graviditet da, trodde tr som bynte å komme. hehe, fikk sjokk da jeg testa ja;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei =)

 

Som flere har skrevet, ble mine bryster ømme ganske tidlig=) rett etter IKM.. Er nå ca 7+5 og brystene er fortsatt ømme. Kan ikke snu meg på natten uten at jeg våkner.. litt komisk.. hehe=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, jaså. Ikke planlagt å bli gravid men vært litt uforsiktig og har nå en mystisk følelse av å kunne være gravid. Er bare en uke siden eggløsning men brystvortene er suuuperfølsomme. Hadde ikke trodd man kunne merke det så tidlig. Men ser jo at flere av dere har merket det tidlig! wow. er i såfall kun en uke siden befrukting. Spennende. Får vel ta en test om en ukes tid da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...