Nina & gogutten Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 takknemlig før svar, reiser dit neste helg.. tips tas imot med stoooort takk.. ha en fin kveld
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 19. november 2007 #2 Skrevet 19. november 2007 Der er det kjempemye fint!! Det ligger 2 store kjøpesenter like bak togstasjonen. Karstadt og et til som jeg ikke husker navnet på. Disse ligger med tilknytning til hverandre. Her finner du alt fra hennes og mauritz til elektoforetninger, te-sjapper, kiosker, klokkebutikker, gullsmeder, dagligvarebutikker, tyske klesbutikker, interiørbutikker.. Ja, alt mulig!
Nina & gogutten Skrevet 19. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. november 2007 ok tuusen takk, ligger det langt fra båthavnen?
ano`num *17.03.10* Skrevet 19. november 2007 #4 Skrevet 19. november 2007 Jaa Det er bare helt enormt. Vi klarte ikke å stoppe. Bare handlet og handlet..... Ikke noe vi angret på at vi kjøpte, men angrer på etpar ting vi ikke kjøpte! Klokka går enormt fort der! Nesta gang ønsker jeg meg gjerne en overnatting før vi drar hjem igjen Det er ikke vanskelig å finne! Du ser det fra båten.... Etter at dere har gått på land, går dere over kanalen eller hva det kan kalles. Ei lita lav bro over havnen hvor båten ligger. Der er et stort åpent område, og et par veier å krysse. På venstre side får dere en togstasjon (?) hvor terminalen også har et par butikker. Over veien for den stasjonen ligger senteret. Det ser ikke stort ut. Ser ut som mange små. Vi ble skikkelig overrasket da vi kom inn ) Butikker på butikker. Som inneholdt alt mulig. Når vi kom ombord igjen fant vi ei brosjyre med kart. Da oppdaget vi at vi bare hadde vært i en liten del av senteret. Helt utrolig!
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 19. november 2007 #5 Skrevet 19. november 2007 Hmm, jeg var der for ett par helger siden og synes ikke det var noe særlig jeg da...fant ikke nooe. Men det kommer kanksje an på hva man ser etter, ser jo ut som fler har annen opplevelse enn meg:) Var ikke innom kjedene som HM og cubus og sånn siden det finnes her...Var innom Zara men den var jo biitteliten. Kanskje ikke vi fant alt men synes det var mye typisk tysk juggel ellers for min smak.
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 19. november 2007 #6 Skrevet 19. november 2007 Det ligger ikke langt unna båten nei. Du må gjennom terminalen og ut, ned ei trapp og over ei bro som går over et smalt strev i kanalen. Da ser du et hotell, togstasjonen, går gjennom togstasjonene, over veien på andre siden og da er du der ;-) Vi hadde 2 overnattinger i KIEL, og det var fantastisk! Blir 2 år siden nå på februar, og vi har veldig lyst tilbake :-)
j@mmen Skrevet 19. november 2007 #7 Skrevet 19. november 2007 Når du kommer inn på handle senteret Karlstadt og går mot venstre så kommer du ut i en handle gate også med mange butikker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå