Gå til innhold

begynnende murring i magen i uke 11, er det normalt?


aaha

Anbefalte innlegg

fikk se at alt var bra på ultralyd i uke 9. Har vært sliten og uggen lenge, men dette gikk plutselig over i starten av uke 10. Siste dagene har jeg tidvis hatt noe murring og svake smerter i magen, og dette minner meg om følelsen jeg hadde alle ukene jeg gikk gravid med et dødt embryo i sommer. Hadde noe murring i begynnelsen av dette svangerskapet og, men det ga seg i uke 5. Kjenner jeg blir litt bekymra, særlig fordi jeg også føler meg i så bra form allerede tre uker før andre trimester. Noen som har noen synspunkter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Orkideen

Mensmurringer kommer og går gjennom hele svangerskapet, det skyldes at livmoren vokser. Den vokser i rykk og napp, og det er grunnen til at mensmurringene kommer og går. Det er helt normalt.

Mange opplever at noen eller alle symptomene forsvinner i slutten av første trimester. Det kan virke skremmende, men er helt normalt.

Ønsker deg lykke til med svangerskapet. Håper du greier å slappe av og nyte det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er akkurat 10 fullgåtte uker i dag og har det akkurat som deg. Også murringer i magen og ryggen innimellom. Etter å ha vært sløv og trøtt i et par uker følte jeg meg også plutselig mer opplagt i dag, som om jeg våknet opp av dvale... Ble også litt engstelig av dette, men trøster meg med at det er normalt at symptomene avtar mer mot slutten av første trimester.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...