Gå til innhold

Hva koster Reductil?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer litt på reductil koster feks pr måned....?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ca 650 kr i mnd.. ikke noe billig greie, men funker bra da :)

Skrevet

Jeg har tabletter som ligger i orginal pakn. enda. Ble gravid og kunne ikke fortsette på tablettene. Dersom du er intr å kjøpe billigere av meg kan du sende en melding. Jeg hentet ut for 6 mnd eller noe og er redd det går ut på dato før jeg er ferdig å amme og kan fortsette.

Det som er viktig er at du sjekker med legen at du kan begynne og følges opp med blodtrykk osv.......

Skrevet

Det kunne jeg egentlig tenkt meg, men det er nok en stund til jeg skal begynne på det. For jeg ammer enda, og gutten er bare 5 mnd. Så jeg regner med at det blir noen måneder til. Men jeg kan jo sende deg en melding her når det blir aktuelt, så ser vi om du har de enda...?

Skrevet

Hildus.

Reductil er resept belagt. Du har ikke lov å selge det videre!!! Det er ett kraftig medikament, som KAN gi kraftige bivirkninger.

Jeg fikk selv bivirkninger som ikke står i pakningsvedlegget, og det er ekstremt vikitg at man blir nøye oppfulgt av lege.

Skrevet

Til informasjon: Prisen på Reductil (både 10mg og 15mg) er satt ned til 391,60 kr pr.pk (en måneds forbruk).

Reductil bør forøvrig ALDRI brukes uten at det er foreskrevet av lege.

Skrevet

Ikke snakk om bør...det SKAL IKKE UNDER NOEN SOM HELST OMSTENDIGHET BRUKES UTEN AT EN GÅR JEVNLIG TIL KONTROLL HOS LEGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...