Lothiriel Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 Jeg lurer litt på reductil koster feks pr måned....?
Anonym bruker Skrevet 19. november 2007 #2 Skrevet 19. november 2007 ca 650 kr i mnd.. ikke noe billig greie, men funker bra da
hildus Skrevet 19. november 2007 #3 Skrevet 19. november 2007 Jeg har tabletter som ligger i orginal pakn. enda. Ble gravid og kunne ikke fortsette på tablettene. Dersom du er intr å kjøpe billigere av meg kan du sende en melding. Jeg hentet ut for 6 mnd eller noe og er redd det går ut på dato før jeg er ferdig å amme og kan fortsette. Det som er viktig er at du sjekker med legen at du kan begynne og følges opp med blodtrykk osv.......
Lothiriel Skrevet 20. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. november 2007 Det kunne jeg egentlig tenkt meg, men det er nok en stund til jeg skal begynne på det. For jeg ammer enda, og gutten er bare 5 mnd. Så jeg regner med at det blir noen måneder til. Men jeg kan jo sende deg en melding her når det blir aktuelt, så ser vi om du har de enda...?
Maria-B Skrevet 23. november 2007 #5 Skrevet 23. november 2007 Hildus. Reductil er resept belagt. Du har ikke lov å selge det videre!!! Det er ett kraftig medikament, som KAN gi kraftige bivirkninger. Jeg fikk selv bivirkninger som ikke står i pakningsvedlegget, og det er ekstremt vikitg at man blir nøye oppfulgt av lege.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2007 #6 Skrevet 23. november 2007 Til informasjon: Prisen på Reductil (både 10mg og 15mg) er satt ned til 391,60 kr pr.pk (en måneds forbruk). Reductil bør forøvrig ALDRI brukes uten at det er foreskrevet av lege.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2007 #7 Skrevet 24. november 2007 Ikke snakk om bør...det SKAL IKKE UNDER NOEN SOM HELST OMSTENDIGHET BRUKES UTEN AT EN GÅR JEVNLIG TIL KONTROLL HOS LEGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå