Gå til innhold

Også var det barnevogn da, det har vi ikke kjøpt.... de skulle ikke komme ennå

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

først gratulere så mye;) vi fikk kun ett barn så har ikke så mye peiling, men vist den sambo skal være hjemme med deg i god tid framover kan dere jo kjøpe 2 tvilling vogner vist dere ikke finner en firlingsvogn;)

Skrevet

Takk for gratulasjonen. Mannen min skal ikke jobbe det første året, så to tvillingvogner går jo det, finnes det ikke firlingvogner da ? Noen ideer til hvor vi kan se ?

Skrevet

har du fått barna? når kom dem??? har fulgt så med :-) var det ikke 5 du ventet???

gratulerer så mye

Annonse

Skrevet

Du er i uke 29 med firlinger og har ikke begynt å tenke på vogn???

Er ikke det litt rart?

de fleste jeg kjenner som er gravid med 1 har bestemt seg for vogn etter de første mnd...

Skrevet

jeg har 2 uker igjen til ks og forsatt ikke kjøpt inn vogn..ikke alle som springer og kjøper ting med en gan de ser to streker på testen.. Å kjøpe vogn til firlinger før aller er komt ut og er friske e vel ikke vits i..

Skrevet

De er jo kommet ut ... følg med litt lenger opp kanskje!!!

Skrevet

ja men det er 2 dager siden,hvis dere leser litt lenger opp...

greia er at de ikke har planlagt det engang...

jaja,dere får tro på storyen dere som vil.

nå er det finale i top model:-)

Skrevet

Hvorfor MÅ noen alltid kritisere????? GRRRRRRR!

Annonse

Skrevet

ja nå ja, men lkitt lengre oppe så stod det jo hvorfor hun ikke hadde kjøpt før..!!

Skrevet

mulig det,var ikke meg...

hvis jeg noen gang blir gravid med 5 unger skal jeg hvertfall begynne å planlegge tidlig.men for all del...

Skrevet

tar jo ikke så lang tid å kjøpe en vogn.. er jo ikke akkurat sofies valg

Skrevet

hvis man får firlinger trenger man ikke kjøpe vogn selv så vidt jeg vet? blir spesial bestillt, og betalt av kommuna. kanskje det bare er her det.. de fikk trillinger. :)

Skrevet

Vi ville ikke kjøpe noen vogn før barna var ute og vi visste at de kom til å overleve, det var ikke så lett å gjøre noe heller når jeg var sengeliggende de siste ukene uansett. Fine vogner dere har funnet, takk for det :)

Skrevet

Hei, og gratulerer sååå mye med alle 4 vidundrene:)

Husker jeg så en firlingvogn på finn.no, og jeg fant igjen linken.

Men det står ikke hvilken vogn det er/merke.

Kanskje du kan sende mail og spørre, så finner du vel en leverandør av firlingvogn:)

Her er linken: http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=11567572&sid=xz5eab5I1H6295456&WT.svl=Link

Vet ellers at Basson har trillingvogner, men fant ikke for 4 i katalogen jeg har.

Skrevet

Herregud dollypopp er det mulig å oppføre seg sånn!!!!! Skjerp deg seriøst...

toblå ikke bry deg om henne..skrev gratulerer lengre opp åsså og håper det går bra med de alle=) Håper du får masse støtte av familie og venner rundt deg kjekt om du holder oss oppdatert.. jg har termin 10 des da du egentlig skulle ha ks=))

Skrevet

man handler da ikke inn til en hel skokk før man ser hvordan det går. Er jo veldig rissikofylt og det er jo derfor de er født så tidlig. At folk ikke tenker seg litt om før de skriver. Det ene barnet har vel hjertefeil også..

Skrevet

jeg har ikke sagt noe om å kjøpe inn da.hvor har dere det fra?

virket bare som om det ikke var tenkt på i det hele tatt.

shitt,jeg som har dyttet i meg hormoner i 3,5 uke nå er faktisk mindre hormonell enn dere...hehe.

ikke lov å komme med meninger her hvertfall...

Skrevet

Så fantastisk herlig :-)

Jeg har null peiling på firlingvogner, men ønsket bare å gratulere så masse masse masse med dine 4 hjerterbarn!!!!! Blir helt rørt bare av å tenke på de fire knøttene :-) Masse lykkeønskninger!!!!

Skrevet

Jeg er skikkelig lei av folk som lyver, så derfor skriver jeg denne kommentaren: Jeg snakket med min jordmor på Ullevål i dag, som jobbet i helgen, og så spurte jeg om det var sant at de hadde hatt en firlingfødsel der noen gang de siste månedene, og da sa hun nei... Så beklager men jeg klarer ikke å tro på dette da. Tror mer på jordmoren min for å si det sånn.

MEN hvis det skulle vise seg at JM min er heeelt fjern og har gått glipp av denne stooore begivenheten så må jeg beklage - og gratulere.

Skrevet

Ville bare gratulere så mye!! :o) Håper det går bra med alle 4 og mor og far!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...