Gå til innhold

smerter i "skinken" ??

Anbefalte innlegg

er nå i 16 uke snart å har ilende smerter fra ryggen på venstre side å nedover i foten, noen som har hatt det sånn? kan det vere bekkenløsning?

de på jobben viser ingen forståelse å sier det umulig kan vere det så tidlig... blir litt frustrert for jeg har mye tunge løft i jobben min å er redd dette blir vondere..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10950164-smerter-i-skinken/
Del på andre sider

Fortsetter under...

æ har det sånn... (æ e 14+2) vond i hoftan å nedover liksom, og av å te i korsryggen.... ikke så godt. Spes vondt viss æ har gått litt, å så sætt mæ ned, for så å reis mæ igjæn. Æ ska ikke svar dæ på om det e bækkenløsning, men da e vi i værtfall 2, så da kan vi no syns synd på kvarinner:)

Men etter det æ har hørt så e det ikke for tili å ha bekkenløsning i uke 15/16. Har hørt om fleir som har hatt det MY tiliar....

Syns det e dårli at dæm på jobben din ikke skjønne det. Dæm e vældi forståelsesfull te mæ heldivis, får nesten ikke gjør nå... hehe!!

Si at du har fått beskjed fra legen/jordmor om å vær forsiktig... da bør det no ring nånn bjella te dæm du jobbe ilag me.....

Høres ut som bekkenløysning dette ja....;(

Er i uke 15 og har hatt det slik i et par uker nå....startet me fysioterapaut i går for å forebygge og ta d med en gang:=)Skal bjunne å jobbe igjen også denne uka,så jeg er veldig spent på hvordan det ska l gå fremover......

Bekkensmerter kan komme når som helst i svangerskapet, selv var jeg plaget allerede fra uke 6, det gav seg etter 2-3 uker. Er nå i uke 17, og kjenner det litt innimellom nå igjen. Min søster oppdaget at hun var gravid pga. smerter i korsrygg, skinke og lår. Altså er dette helt vanlig!

Annonse

Mine bekkensmerter har blitt betydelig bedre pga turgåing/lett trim i ulendt terreng. Så jeg går en time hver kveld. Stillesitting er det desidert verste, da stivner jeg helt. Men selvfølgelig ta korte, hyppige pauser, det verste er å gjøre det samme hele tiden. Vannjogging er også bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...