Gå til innhold

smerter i "skinken" ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

er nå i 16 uke snart å har ilende smerter fra ryggen på venstre side å nedover i foten, noen som har hatt det sånn? kan det vere bekkenløsning?

de på jobben viser ingen forståelse å sier det umulig kan vere det så tidlig... blir litt frustrert for jeg har mye tunge løft i jobben min å er redd dette blir vondere..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

æ har det sånn... (æ e 14+2) vond i hoftan å nedover liksom, og av å te i korsryggen.... ikke så godt. Spes vondt viss æ har gått litt, å så sætt mæ ned, for så å reis mæ igjæn. Æ ska ikke svar dæ på om det e bækkenløsning, men da e vi i værtfall 2, så da kan vi no syns synd på kvarinner:)

Men etter det æ har hørt så e det ikke for tili å ha bekkenløsning i uke 15/16. Har hørt om fleir som har hatt det MY tiliar....

Syns det e dårli at dæm på jobben din ikke skjønne det. Dæm e vældi forståelsesfull te mæ heldivis, får nesten ikke gjør nå... hehe!!

Si at du har fått beskjed fra legen/jordmor om å vær forsiktig... da bør det no ring nånn bjella te dæm du jobbe ilag me.....

Skrevet

Det kan være ligamentsmertter pga at livmoran vokser.. kan også kjennes i lysken..men du kan også ha bekkenløsning... bare tull at det ikke kan være det! Stesøsteren min gikk med krykker fra hun var 13 uker på vei...

Skrevet

hei! jeg har det også sånn. fryktelig vondt i ryggen nedover på venste side og nedover i foten og hofta. blir verre etter ¨å ha gått mye og løftet.

Skrevet

Høres ut som bekkenløysning dette ja....;(

Er i uke 15 og har hatt det slik i et par uker nå....startet me fysioterapaut i går for å forebygge og ta d med en gang:=)Skal bjunne å jobbe igjen også denne uka,så jeg er veldig spent på hvordan det ska l gå fremover......

Skrevet

Bekkensmerter kan komme når som helst i svangerskapet, selv var jeg plaget allerede fra uke 6, det gav seg etter 2-3 uker. Er nå i uke 17, og kjenner det litt innimellom nå igjen. Min søster oppdaget at hun var gravid pga. smerter i korsrygg, skinke og lår. Altså er dette helt vanlig!

Skrevet

Mine bekkensmerter har blitt betydelig bedre pga turgåing/lett trim i ulendt terreng. Så jeg går en time hver kveld. Stillesitting er det desidert verste, da stivner jeg helt. Men selvfølgelig ta korte, hyppige pauser, det verste er å gjøre det samme hele tiden. Vannjogging er også bra!

Skrevet

jeg klarer ikke gå 50 meter engang jeg...:P så turgåing for meg er uaktuelt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...