Gå til innhold

Forskjell på blodet ved SA og ufarlig blødning?? (trenger svar fort!)


Gjest

Anbefalte innlegg

Har hatt et liten blødning i dag og har selfølgelig fått panikk. Blodet ser litt ut som mensenblod de siste dagene rød/brunt. Har snakket med sykepleier og skal til legen imorgen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det er ikke forskjell på blodet. men legen sa til meg når jeg mistet at vist du ikke blør mer enn 3 store bind etter hverandre så trenger det ikke å være noe farlig, men det gjorde jo jeg, jeg mistet. det kan bare være festeblødning, min mor sa at hun blødde i 4,5 mnd med meg, hun visste nemlig ikke at hun var gravid med meg;)

men du må huske å ikke stresse nå selv om det er veldig vanskelig. .

 

lykke til;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!! Det er bra du skal til legen. Det er ikke direkte forskjell på SA og ufarlig blødning. Man skal alltid ta det rolig en stund rundt blødninger i svangerskapet. Og man skal ikke ta det for gitt at det alltid er bra med fosteret hvis man blør. Da bør man snakke med lege og få en UL for å se om det er en abort av noe slag. Første gangen jeg var gravid, blødde jeg litte gran i uke 9, men ikke så mye som mens. Da jeg var på UL fant de ut at det var en missed abort. Og da må man ta utskrapning, for da kommer det ikke ut av seg selv. Fosteret døde to uker før dette. Andre gangen jeg var gravid, spontanaborterte jeg i ca uke 6 og da var det ikke noe foster å se og jeg blødde kraftig mens i to uker. Tredje gang jeg var gravid blødde jeg en svak mens i begynnelsen av Sv.skapet og to småblødninger av en dag med noen dagers mellomrom. Denne gangen viste jeg ikke at jeg var gravid før halvgått SV.K. og nå er jeg gravid igjen i uke 11 og har ikke hatt blødninger enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...