chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 Heisann=) Er du her?? Endelig igang.. hehe.. føles godt å bare få startet selv om det er maaange uker igjen til testing=)
Wannabemamma - gravid:) Skrevet 19. november 2007 #2 Skrevet 19. november 2007 Heei! Det var artig å bli ropt til:) Ja, det er så rart å være i gang... Har ikke merket noe til bivirkninger, så det er jo bra. Men det kan vel hende det kommer noe etter hvert... Får bare ha ei god innstilling, tar det på strak arm om de kommer:) Ja, det blir vel ikke testing før på nyåret...? Vi har ikke vært på forsamtale enda, så jeg har ikke helt peiling på planen fremover... Hvordan går det med deg da?
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 20. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. november 2007 Hehe=) Bivirkninger har ikke kommet noe av her heller, men det tar nok noen dager før de kommer, og som du sier.... får ta det som kommer, forhåpentligvis vil det være verdt det etter nyttår=) Testing 2/3 januar om alt går etter planen=) Har dere ikke vert på samtale? Trodde en måtte det før oppstart på med jeg=) hehe..... hvor hører dere til? Har ordnet ultralyd timen og barnevakt, og sambo har ordnet noen til og jobbe for seg=) Så her er alt klappet og klart til å sette inn en lillebror/lillesøster=)!!! Litt rart egentlig at nå skal jeg ta medisiner HVER dag frem til testing=)
Wannabemamma - gravid:) Skrevet 21. november 2007 #4 Skrevet 21. november 2007 Vi er på riksen. Vi skal til samtale 4. desember, så det blir spennende... er så spent på når egguttak og alt det der blir. Skal vi ta medisiner etter innsettingen også?
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 21. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. november 2007 Jeg går på en prednisolon-kur i tillegg som skal taes fra spray-start til grav-test (grunnet høyt immunforsvar) og så skal vi jo ta disse vaginal-kapslene/tablettene?? er ikke sikker på hvor lenge=) Ja klart det er spennende, vi vet det nå men tiden går sååååå sent!!! Håper det klaffer for oss begge to.. nei uff dette blir spennende=)!!! hehe
Wannabemamma - gravid:) Skrevet 21. november 2007 #6 Skrevet 21. november 2007 Hvor hører dere til da? Er det vanskelig for deg å komme fra jobb? Jeg jobber på riksen, så jeg bare stikker ut en liten tur, tenker jeg.
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 21. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 21. november 2007 Hehe.. vi hører til hos Hausken under prøving, men bor på sunnmøre så vi kan ikke bare stikke en tur=) Jeg har fortalt sjefen min hva vi strir med og har full forståelse for det. Når vi var på samtale brukte vi to dager men jeg var sykemeldt i den perioden uansett så, når vi skal ned igjen så får jeg jo sykemelding da også så dette går så bra=)
Wannabemamma - gravid:) Skrevet 21. november 2007 #8 Skrevet 21. november 2007 Ja, det høres jo bra ut:) Du får ha masse lykke til i dagene fremover, krysser fingrene for at vi holder oss kvikke! Jeg har forresten begynt å strikke lue til den lille:) Tenkte det er lurt å tenke positivt og visualisere at det går bra... Hva syns du om det?
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 21. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 21. november 2007 Tusen takk i like så=) Kjenner kveldene blir kortere og kortere.. håper jo jeg har klart å bli gravid selv da på "siste forsøket" da brystene er veeeeldig såre de og, men men. Jeg tror det er veldig viktig å tenke positive tanker og håpe at det går bra. Min samboer sier jeg har for høye forhåpninger nå og at om det ikke går så kommer jeg til å få et stort fall, men jeg mener jeg får takle det når jeg kommer. Klarer liksom ikke styre ønskene og forhåpningene mine... går ikke det... jeg håper inderlig og tror myyye på at dette går bra!!! Evig optimist=) hehe.... Vi har fått anslagsvis 50% sjangse pr forsøk utifra "problem"=) Er det rart jeg tror??? heh Synest det høre greit ut å begynne å strikke jeg, hadde gjort det selv hadde jeg kunnet=)
Wannabemamma - gravid:) Skrevet 21. november 2007 #10 Skrevet 21. november 2007 Du, det er en ting jeg har tenkt på... Om vi er gravide nå, vi skader vel ikke barnet med nesesprayen da? Jeg syns du bare skal glede deg og se frem til å bli gravid nå. Skuffelsen tror jeg blir det samme uansett. Jeg kan være veldig negativ, og ofte beskytter jeg meg mot skuffelser ved å tenke at det ikke kommer til å gå. Men på en måte tror jeg man lager et lite skjold rundt seg som ikke burde være der. Så nå prøver jeg for harde livet å senke skuldrene og glede meg:) Mannen min er kjempepositiv og hver runde med AIH så har han gått og gledet seg til å bli pappa, og virkelig trodd på det. Så jeg er heldig sånn:)
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 21. november 2007 Forfatter #11 Skrevet 21. november 2007 Jeg tror ikke den er veldig skadelig men en bør ikke gå for lenge på den da, derfor vil jeg ha testene mine NÅ så jeg får starte teste, og om jeg er så håper jeg det gir tidlig utslag...=) Jeg gleder meg mye jeg=) Og mannen min gjør det også inners inne,men vil liksom ikke overlate seg til gleden heeelt ennå, forstår det. Jeg har jo et barn fra tidligere men det har ikke han... så skjønner han er litt tilbakeholden også da... Prøv som du sier og senk skuldrene og gled deg sammen med mannen din,såskal du se dette klaffer for oss begge om 6 uker=)!!!!
Wannabemamma - gravid:) Skrevet 22. november 2007 #12 Skrevet 22. november 2007 YeeY, jeg gleder meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå