villmusa Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 Har vært på legekontore å tatt svangerskaps-blodprøva. Ho eg snakka med på tlf i dag sa at eg hadde positivt på rubella antistoff. Men ho visste ikkje noe mer angåande det. Blei satt over til helsesøster men ho tok ikkje tlf. Men er dette bra eller dårlig? Noen som vet? Detta kan eg ingenting om hehe :-) Men er det ikkje noe med at en må vaksineres om en ikkje testa positivt på rubella? Nei nå må eg slutte å skrive, vet egentlig ingenting om det her, hehe :-)
Gjest Skrevet 19. november 2007 #2 Skrevet 19. november 2007 Rubella er vel røde hunder, og hvis du tester positivt på antistoffer vil det vel såvidt jeg forstår si at du har antistoffer mot røde hunder, altså er immunisert allerede (enten ved vaksine eller ved at du har hatt smitte tidligere), sånn at det ikke er noen fare for å få det igjen Så en bra ting, altså. Røde hunder vil man jo ikke ha...
villmusa Skrevet 19. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. november 2007 Tusen tusen takk for svar :-)
Svensk Skrevet 19. november 2007 #4 Skrevet 19. november 2007 Helt enig med inlegget over til dig. Ær skråsikker... så slapp av og kos deg!!
villmusa Skrevet 19. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. november 2007 Tusen takk for det :-) Mangen bekymringa om dagen men prøve å ikkje tenke for mye på alt
villmusa Skrevet 19. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 19. november 2007 Så skal slappe av og kose meg, det må dere gjøre og. Nyt svangerskape :-)
*Stjernesmell* Skrevet 19. november 2007 #7 Skrevet 19. november 2007 Det samme svaret på blodprøven fikk jeg. Det var godt å høre, og det kan stemme også. Jeg hadde røde hunder som barn. Hva med det andre som stod i det samme brevet? Det var et langt ord jeg ikke har peiling på hva er. Noen som vet?
villmusa Skrevet 20. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 20. november 2007 Huska du navne på prøven? :-) Eg har ikkje fått arke med prøveresultata enda, fikk svara lest opp per tlf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå