Gå til innhold

Faar man alltid snitt

Anbefalte innlegg

hvis man har hatt 2 snitt tidligere ?

Eller kan man riskikere aa maatte krangle da ogsaa ?

Da jeg fikk nr 2 sa legen ved det aktuelle sykehus at da maatte resterende barn ogsaa komme med snitt. Regner med at dette er fellespolitikk for hele landet.

Vi proever nemlig paa nr 3 naa og den vil bli foedt ved et annet sykehus, nemlg stavanger.

Noen som har erfarling derfra /

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10949114-faar-man-alltid-snitt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var til samtale på sykehuset her i Stavanger for noen uker siden.

Jeg har to keisersnitt fra før, og var spent på om de helst ville at jeg skulle føde vaginalt.

Legen sa med en gang at de absolutt ikke ønsket at jeg skulle føde normalt, så da blir det KS på meg.

De var ellers veldig hyggelige der, og jeg har to veldig fine opplevelser av KS her i Stavanger.

Lykke til !

Har hørt noe om at enkelte leger/sykehus leker med tanken på å gjennomføre vaginale fødsler etter to snitt, men har ikke hørt om noen som har gjort det og vet ikke evt hvor..

Jeg fikk også rimelig greit fortalt at det ikke ble aktuelt å føde normalt nå. Har to snitt, og får under ingen omstendighet ha rier. Det kan være kritisk.. Så her blir det snitt minst 14 dager før termin som det ser ut nå..

=)

Hei

Jeg skal ha KS 10 dager før termin ved SUS.

Først foreslo legen at jeg kunne komme 2 dager før termin, og heller komme til sykehuset for KS hvis fødselen skulle begynne.

Dette syntes jeg hørtes veldig stressende ut, så jeg ba om heller å få komme før.

Legen var som sagt veldig grei, og hadde forståelse for det.

Legen var foresten en dame fra Island, husker ikke navn.

Jeg kommer til å feire nyttårsaften på sykehuset :-)

mvh

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...